Foto bij ¤028¤

Langzaam aan zou het gegeven dat Jonathan heet zich openbaren en daarmee ook de relatie tussen Jonathan en Thomas, want er heeft zich zeker wel iets voorgevallen (; Maar voor nu... (; Jolia of Tholia? (;

Over mijzelf:
Ik weet nog steeds niet wat ik moet doen. Ik ben ook niet meer naar stage geweest, ik had me afgemeld en gemeld dat ik het op dit moment mentaal niet aan kan en ik hoop dat ik er snel uit ben zodat ik het spoedig stop kan zetten of niet... Al lijkt het me gewoon het verstandigst om het stop te zetten aangezien ik waarschijnlijk toch niet meer goed genoeg uit de verf daar kom in de korte tijd die ik nog heb om dat voor elkaar te krijgen...
Maar goed, de zoveelste assertiviteitstraining die ik hem helpt wel weer,hopelijk voor een langere periode en hopelijk kan ik binnenkort snel beginnen met het beroepskeuzetraject.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • katl1

    Pff, enerzijds zo romantisch en wss prachtig allemaal, maar langs de andere kant pusht hij haar nu ook echt wel om een beslissing te nemen...
    Niet doen, Celia, nog niet...
    Ik stem voor Tholia
    SNEL VERDER

    8 jaar geleden
  • Wyrden

    Whut? Ik was het never nooit niet gaan dragen en niet alleen omdat ik die seks scene wel of niet zou iwllen doen :+
    Kudo.

    8 jaar geleden
  • Jarnsida

    Vorig hoofdstuk was ik er nog niet helemaal over uit of het Tholia of Jolia zou moeten zijn, alhoewel ik de voorkeur aan Jonathan gaf en ik Thomas meer als grote broer ben gaan zien dus zeg ik Jolia, ook omdat girlicious hieronder zo duidelijk Tholia is haha. Oeh en ik vraag me al vanaf het begin af wat er tussen die twee gebeurd is, ik ben blij dat het zich zal openbaren.
    Over jou:
    Neem rustig de tijd om alles even te overdenken en op een rijtje te zetten, dan komt het vast allemaal weet goed

    8 jaar geleden
  • Girlicious

    Ik vertrouw hem echt niet hoor
    Hij kan dan een goede jongen zijn maar hij heeft seks met alles wat los en vast zit
    Nu weer.. moet ze een of ander pikant setje aan? Jongen Celia is nog maagd. Een beetje respect graag...
    Ik kies voor Tholia. Thomas is tenminste geen perv en respecteert het dat ze nog maagd is
    Jonathan is naar mijn idee alleen uit voor de seks.... daarna kijkt hij vast niet meer naar haar om. Als hij echt een goede jongen was geweest had hij haar niet zo voor het blok gezet. Laat dat kind nadenken...
    Ze moet dit echt niet doen hoor. Of het laten lijken of ze seks hebben. Dat ze het niet echt doen en zij na de scenes ook gewoon nog maagd is... ze pushen haar veel te veel....
    Arme meid.. doe het maar niet Celia. Echt niet doen. Hij maakt straks nog een of andere tuthola van je....

    Kudo!
    Snel verder!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen