(Jazz pov)
"Jouw huis is....HUFFLEPUFF!!!" Het laatste roept hij luid door de zaal.
Ik schaam me dood. Veel mensen heb ik horen zeggen dat dit het saaiste huis is. Verdoofd ga ik naar hun tafel, tranen prikken in mijn ogen en ik durf niet om me heen te kijken. Stomme school, was ik maar nooit gekomen.

Al uren lig ik in mijn bed te woelen. De slaap wil maar niet komen. Een zucht verlaat mijn mond, ik ben dan ook zo teleurgesteld. De hoed heeft een grote fout begaan. Morgen ga ik eens een hartig woordje spreken met het schoolhoofd. Weer draai ik me woest om in mijn bed. Plots voel ik kussens op mijn bed belanden Gevolgd door gegiechel.
"Waar is dit goed voor?" Vraag ik met een boze stem.
"Je houdt ons wakker nieuweling." Zegt een schattig blond meisje.
Ik stapel alle kussens op en leg ze onder mijn hoofd.
"Bedankt voor de kussens. Als iemand snurkt krijgt die ook een kussen op zijn kop." Zeg ik nors voor ik me omdraai.
Tot mijn grote verbazing moeten ze met me lachen.
"Gelukkig kunnen we toveren." Lacht een ander schattig meisje met pikzwart haar.
"Accio kussen!" Roept nog een ander schattig meisje met bruine haren.
Al de kussens zweven onder mijn hoofd weg, inclusief mijn eigen kussen. Na enkele seconden beland het tegen mijn kop.
"Slaapwel nieuwe!!" Roepen ze allemaal met een lieve stem.
"Fuck off." Antwoord ik terug.


MeLding: EN EN EN EN EN?
Wat denk je ervan? ^^

Reageer (6)

  • BOOKWURM

    Lol dit word nog lachen geblazen

    8 jaar geleden
  • _SuRvIvOr_

    HAHAHAHAHAHHAHAHAHAAH ik zei toch dat ik ging lachen:P

    Ik denk dat ze in Hufflepuff is omdat ze een weerwolf is, een soort hond en honden zijn trouw

    8 jaar geleden
  • Moonwarrior7

    Huffelpuff?! Het laatste waar ik haar had geplaatst! Echt?! Hier zit wat achter......
    Snel verder!

    8 jaar geleden
  • Assietje

    Whieehieee. Accio kussen!! Kon ik dat ook maar doen, wanneer mijn vader 's ochtends het kussen onder mijn hoofd vandaan trekt...

    Ik ben benieuwd waarom ze in Hufflepuff terecht is gekomen, maar misschien komt dat nog...

    8 jaar geleden
  • HONDJExLIEF

    Ik ga jazzhands maken.....OMG,HUFFLEPUFF?NIET VERWACHT..Dit word bitchfightXD

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen