Hier vertel ik wie wie is.

Paarden
Breezer: breezer is een grote Shetlander met en vos vacht en blonde manen. Hij is een enorme knuffelkont, maar soms ook wel ondeugend.
Appie: appie is een bonte b-pony. Hij is de leider van breezer en dexter. hij pakt samen met dexter altijd het voer van breezer af. En appie en dexter zijn van dezelfde eigenaar.
Dexter: dexter is een kleine zwarte Shetlander. Hij is beste maatjes met appie en pakt altijd breezers voer af.
Kosmos: kosmos is een donkerbruin paard. Hij is van de dochter van de baas van de stalling. Hij is een nieuwsgierig paard die erg van knuffelen houd.
Matador: matador is een zwart paard. Hij is van de andere dochter van de baas van de stalling. Hij is erg oud en heeft artrose. Hij is een beetje bang maar wel erg leuk.
Robin: robin is een bruine IJslander.

Mensen
Ik: ik ben Luna en ben in het eerste hoofdstuk 10 (nu 12). Ik ben een echte paardengek.
Debora: zij heet in het waargebeurde verhaal anders. Zij is de eigenaar van breezer.
Anne: zij is de eigenaar van appie en dexter.
Jan: de eigenaar van de stalling.
Lisanne: zij heet in het waargebeurde verhaal anders. Zij is een bijrijdster van breezer.
Charlie: zij heet in het waargebeurde verhaal anders. Zij is een bijrijdster van breezer.
Sierra: zij heet in het waargebeurde verhaal anders. Zij is een bijrijdster van breezer.
Liz: zij heet in het waargebeurde verhaal anders. Zij is een bijrijdster van breezer.
Roos: zij heet in het waargebeurde verhaal anders. Zij is een bijrijdster van breezer.

Reageer (1)

  • warriorcat4ever

    Debora zo heet mijn star stable poppetje! XD als je niet weet wat star stable is dat is een groot paarden spel vanuit de hele wereld 😀

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen