Proloog
Gebaseerd op mijn waargebeurd liefdesverhaal.
Ik vergeet nooit de eerste blik van haar ogen.
Het is weer vrijdagavond. Ik sta voor de spiegel in de badkamer nog een laatste poging aan het wagen om toch mijn haar fatsoenlijk te krijgen. Ik was juist klaar toen de bel ging. Ik hoorde mijn moeder de deur open doen en ik hoorde de stem van Kristina, een nicht van mij. Ik reed deze avond met haar mee naar de Reflex, een discotheek niet zo ver van waar ik woonde, waar we elke vrijdagavond uitgingen. We maakten er altijd wel een gezellige avond van maar nooit gebeurde er zo eens iet speciaals. Ik stapte in de auto van Kristina en we reden naar de Reflex, niet wetend dat deze vrijdagavond mijn leven zou veranderen.
Ik heb een vriendin al een paar keer beloofd om haar is mee te nemen naar de Reflex, dus ik neem haar vanavond is mee, stuurde Pieter naar mij toen we onderweg waren. "Er komt een nieuw gezicht in ons uitgaansgroepje", dacht ik bij mezelf. Kristina reed de parking op en we stapten uit. Juist toen wij is wilden kijken of Pieter al in het cafeetje tegenover de discotheek was, kreeg ik een bericht van hem. We lopen achter jullie, ik keek achterom en opeens stond de tijd stil. Alles bewoog precies in slow-motion. Daar zag ik een meisje dat zo ongelooflijk mooi was, ze kwam mij zelfs heel bekend voor, het was precies of ik haar al eens had gezien. Ik wist het niet zeker, misschien was zij het meisje dat ik altijd zag in mijn dromen. We maakten even oogcontact. Het duurde misschien maar een seconde of minder zelfs, maar ik keek tijdloos lang in haar ogen die mijn blik vasthield. Een gevoel dat ik nog niet wist te plaatsen nam mij in zijn greep. Toen zag ik wie naast haar liep, Pieter. De tijd tikte plots normaal verder en ik voelde mijn hart een sprongetje maken.
Zij zal heel de avond bij ons in de groep staan.
Reageer (5)
wat liefjes
1 decennium geleden<3
Wauuw echt mooi!!!
1 decennium geledenGha verder lezen !!
Xx
OmgOmgOmg
1 decennium geledenik ben sprakeloos Ö
IK HOU VN JOU
Omweer mooi geschreven ik ga dit verhaal tot op de letter volgen echt supper
1 decennium geledenXX
Mooi zeg!!
1 decennium geledenJulie is een vriendin van mij dus zo leuk om het verhaal eens van deze kant te lezen :p
Ik ga hem zeker volgen!
xx