:D

Hallo, mockingjays!

Klaar voor de nieuwe opdracht?

Nee? Jammer dan, want hij is er wel.

Het is tijd voor de laatste oefenopdracht! De reden hiervan is dat Melizsa, tot en met 5 juni niet op internet mag. Ik ken haar persoonlijk dus zo heeft ze me het verteld. Ze gaat niet mee kunnen doen met deze opdracht en ze heeft niet meegedaan met de vorige. Maar goed, genoeg gepraat over Melissa (haar echte naam, Duhh, ik bedoel, wat had je dan verwacht als ze Melizsa heet >.<). Jullie zijn vast benieuwd naar de opdracht!

Hoi! Heel even random tussendoor, maar als jullie van de Hungergames houden, vinden jullie mijn ( en Melissa's) story I will survive || the Hungergames vast fantastisch! (Hopelijk) Jullie zijn nu wel heel benieuwd naar de opdracht, hé?

Oké dan, maar eerst nog een mededeling:


Nee grapje, hier komt de opdracht:

Dit is een hele lange opdracht: Schrijf de interviews en de sessie dat je naar de spelmakers gaat waar je een score krijgt (Ben even de naam kwijt, Goede Hungergames Fan hé? ) van je personage. Er is geen minimum en geen maximum qua woorden. Veel plezier!!!!!!!! O ja en, Ik heb iedereen een score gegeven hieronder. Je moet je aan die score houden. Als ik zeg dat je een 8 hebt, moet je niet gaan schrijven dat je opeens toch een 10 kreeg. De namen van de vlakjes die eerst leeg waren heeft Maaartje gedaan <3 Oja, en misschien is het leuk om ze allemaal te lezen, want ik heb er bij sommigen wat bij gezegd. DE INLEVERDATUM IS 2 juni, BECAUSE WHY NOT?

Alle tributen:

District 1
Meisje: Winter, 16. Score: 9
Jongen: Levi Criss, 15. Score:7

District 2
Meisje: Josephine Richmont, 16. Score: 6 (hele goede beroeps *Kuch, Nee, Kuch* )
Jongen: Dave Eck, 17. Score: 8


District 3
Meisje: Valerie Jefferson, 14. Score: 8
Jongen: Miro Laffey, 13. Score: 5 (Ouch)

District 4
Meisje: Ronja Sel, 16. Score: 9
Jongen: Kay Wain, 14. Score: 6

District 5
Meisje: Alyse van de slager,16. Score: 6 (Sorry, maar dat is het minpunt van laat zijn... )
Jongen:Dice van der Apoth, 17. Score: 6

District 6
Meisje: Mira Jones, 15. Score: 7
Jongen: Anthony Berges, 17. Score: 8

District 7
Meisje: Eloise Gray, 15. Score: 8 (net als je cijfer :D )
Jongen: Nathan Meyer, 12 . Score: 5 ( Ouch, once again)

District: 8
Meisje: Jytta Suivers, 13. Score: 10
Jongen: Furr Nylon, 16 Score: 7

District 9
Meisje: Elin Laon, 13. Score:6
Jongen: Daniël Metz, 18. Score: 8

District 10
Meisje: Eveline Stel, 17. Score:4 (Oké, nu heb je toestemming om in een hoekje te gaan huilen)
Jongen: Raikon Mues, 14. Score: 10 (Aangezien je cijfer zo hoog was)

District 11
Meisje: Lucy Linger, 15. Score: 10 ( :O )
Jongen: Marten Crosse, 17. Score: 7

District 12
Meisje: Bianca Purdy, 12. Score: 7 (helemaal niet slecht voor een meisje van 12, aangezien er iemand die ouder is hierboven een 5 heeft)
Jongen: Daan de vos, 18. Score: 9 (Hij is 18, wat verwacht je zelf)

Reageer (13)

  • ProngsPotter

    Welkom Furr mannelijke tribuut van District 8!
    May the odds be ever in your favor!
    No actually may the odds be ever in mine favor, maar dat terzijde xD
    Sanne komt zijn verhaal van de boete ook nog? (Vind ik leuk om te lezen : ))

    8 jaar geleden
  • DemonishOcelot

    Ah laat maar zitten xD
    Staat er al, thanx!

    8 jaar geleden
  • DemonishOcelot

    De naam Niek van der Linden moet even veranderd worden in Furr Nylon. Aangenaam kennis te maken. (1e dat ik vanuit een jongen ga schrijven... Ben benieuwd!)
    En hoeveel punten krijgt Furr dan? Dat staat er niet bij.

    8 jaar geleden
  • ProngsPotter

    Guys van de beroeps
    Mag de figurant Marten (jongen)(dis 11) bij de beroeps?
    Als een echt district tweeër gemeen zegmaar

    8 jaar geleden
  • Esra22Erbay

    O en mijn personage is 16

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen