Foto bij The party

*eige POOV*

ohjhaa, en zo ziet Jess en nu uit (als op foto) want ze heeft haar voor party geblondeerd.

'Jess, Draco, Blaise!' roepen onze ouders vrijdagmiddag 'Wij gaan weg!'
'Doei!' roepen Blaise en ik, wéér tegelijk.
Van Draco hoor ik niks, maar die heb ik de hele dag al niet gezien/gehoort. Best vreemd, maar hij zal wel weer met een of ander iets bezig zijn, typisch iets voor hem.
Ik heb trouwes nieteens tijd om me met hem bezig te houden, ik heb nog veel te veel te doen.

Ik loop naar de grote hal, vanaf waar je overal kan komen, en sluit de bovenverdieping af.
Ik zorg dat het er feestelijk uitziet, met verlichting enzo, en loop naar de grote zaal, die ik omtover in een danszaal met, zoals ik Draco heb belooft, een podium voor de DJ.
Ik loop naar de keuken, geef de huiself opdracht om super lekkere gerechten te maken en plof in een fauteuil bij de open haard neer.

Een paar uur later hoor ik de bel gaan en doe ik, in m'n feestkleding, de deur open.
'Jess!' roept Susanne, een van m'n zwadderich best friends, blij terwijl ze me knuffelt 'Lang niet gezien!'
'Zo, ja echt hea' antwoord ik.


Als voor mijn gevoel iedereen er is en ik de deur dicht heb gedaan wordt er weer aangebelt en als ik open doe zie ik iemand die ik echt niet had verwacht, of misschien toch wel...

Reageer (5)

  • JudasLoverr

    (H)

    1 decennium geleden
  • IreneGrint

    Ik wil weten
    Snel veder!<33 xx

    1 decennium geleden
  • HLoves1D

    snel verder!!!!!

    1 decennium geleden
  • Nortia

    verder plz !!

    1 decennium geleden
  • Hiding

    verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen