Foto bij 6. Ster

Lieverd

Had je acht jaar geleden gedacht dat we hier nu zo zouden zitten? We zijn al twee jaar gelukkig getrouwd en we hebben al acht gelukkige jaren achter de rug. Ik weet nog als de dag van gisteren toen je me ten huwelijk vroeg. Het was op onze jaarlijkse vakantie. Ik had eigenlijk niet meer gedacht dat je me ten huwelijk zou vragen. want jij hield niet zo van huwelijke. Toen je daar op het strand op je knieën ging zitten was ik dus met stomheid geslagen. Ik was zo gelukkig. Vier maanden daarna trouwden we. Dat was de gelukkigste dag van mijn leven. Ik mocht eindelijk de rest van mijn leven spenderen met diegene van wie ik het meeste hield.

De dag van vandaag zijn we niet meer met z'n tweeën maar met een derde lid van de familie. Onze zoon Thoma. Toen je dat cadeau gaf kwamen de tranen van blijdschap gewoon boven. Eindelijk hadden we een echt gezin. Ik kan God daar niet genoeg voor bedanken. Dat hij ons heeft samen gebracht. Maar zoals je weet elk sprookje heeft zijn einde. Het is moeilijk om te vertellen maar lieverd ik ben terminaal. Ik weet dat je nu denkt van waarom weet ik van niets. Nou omdat ik dat niet wou. Ik wil niet dat jij en Thoma me zien verzwakken. Ik wil dat je me altijd zal herinneren zoals gisteren avond en de vorige acht jaar. Oké beloof me dat. Daarom heb ik er voor gekozen om euthanasie te plegen. Nu je deze brief leest zal ik waarschijnlijk al een ster aan de heldere nachthemel zijn. Ik weet hoeveel je van de sterren houd. Daarom heb ik er één voor jou gekozen en gekocht. Ik heb hem naar jou genoemd. Het pakket zou normaal gezien maandag moeten aankomen hier achter vind je het certificaat al. Liam als je naar die ster kijkt weet dat ik altijd voor je zal schijnen waar je ook mag zijn en hoe ver het ook is. Ik hou voor altijd van je en ik weet dat jij dat ook doet. Wij zijn voor altijd ook na de dood.

Ik wacht op je.

Jou ster.

Reageer (2)

  • Paardenvriend

    Wat.... :(

    7 jaar geleden
  • Chasing1D

    Oh my gawd Femmieeeeeeeeeeeeee

    Dit had ik echt totaal niet verwacht, wow!! xxxx

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen