(Jazz pov)
Met een speelse grijns op mijn gezicht loop ik de Great Hall binnen. Vele mensen happen naar adem wanneer ze me zien.
"Jazz!! Wat heb jij nou aan? Ga snel je gewaad aantrekken voordat Mcgonagall je zo ziet!!!" Hoor ik Ashling verschrikt roepen.
"Ik draag wat ik wil. Laat me met rust." Bijt ik haar toe.
Met een geschrokken gezicht kijkt ze me aan. Dan glijden mijn ogen over de knappe jongen naast haar.
"Laat haar toch lieverd. Ze ziet er best graaf uit." Zegt hij met een vriendelijke glimlach op mij.
"Dankje, Andy." Zeg ik met een brede grijns.
Zou ik hem kunnen afpakken?
"Ja, maar het is wel gewaagd he, liefje?" Vraagt ze hem.
"Ja, dat wel, maar iedereen heeft zijn eigen stijl." Andy werpt een liefdevolle blik op Ashling en ik zie meteen dat ik geen enkele kans maak.
Ergens vind ik het heel jammer maar er zijn hier genoeg vrije jongens. Plots zie ik een blonde flits.
"Hallo jongens. Klaar voor dit schooljaar?" Vraagt Draco met een zuinig glimlachje.
"Ja hoor." Zeggen Andy en Ashling in koor.
Ik negeer hem terwijl mijn ogen over de mensen gaan. Na enkele seconden heb ik de perfecte prooi gevonden. Aan de Slytherin tafel zit een jongen met pikzwarte haren en felgroene ogen. Plots zwaait er een hand voor mijn gezicht.
"Alles oke, Jazzie?" Vraagt Draco me.
Arrogant trek ik mijn linker wenkbrauw op.
"Niemand noemt mij Jazzie." Sis ik giftig.
Een grijns siert zijn lippen. En deze keer is het een echte grijns van oor tot oor.
"Ik ga jullie laten voordat ik word vermoord. Een Malfoy is gesteld op zijn leven. Tot de volgende Andy, Ashling en Jazzie." Het laatste zegt hij lachend voor hij weg loopt.
"Stomme Malfoy." Grom ik gevaarlijk.
Meteen wandel ik richting mijn zwart harige prooi. Ik heb zin in een beetje plezier.


Melding: sorry dat ik niet veel post. Het is echt immens druk. ;( na de examens heb ik weer veel tijd!
Dankje voor al jullie enthousiasme!! ^^

Reageer (4)

  • BadDreams_

    Zwart haar en groene ogen?
    Harry Potter!
    Maar die zit niet in slytherin...
    WIEE??!?!! :8

    8 jaar geleden
  • Assietje

    Blaise? Of heeft hij geen groene ogen?
    Al ben ik er noch steeds van overtuigd dat het uiteindelijk Draco wordt...

    Ik wil meeeeeer!!! Je schrijft echt leuk!

    8 jaar geleden
  • Moonwarrior7

    Jazz! Niemand beledigt mijn Draco! (N)
    Snel verder!

    8 jaar geleden
  • BOOKWURM

    Hmmm wie is haar prooi??

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen