Hoi

Lieve mensen. Dit is echt heel veel werk voor jullie, en ik snap het. Daarom (Met dank aan Maaaartje's idee) mogen jullie nu drie dingen kiezen, en de andere dingen weglaten.

Dit zijn de keuzes:
_Parade
_Training
_privé sessie
_interview
_Moment voor vertek

O ja, en de inlever datum is verzet, aangezien het zo'n grote opdracht is.

6 juni


Zeg er wel even boven bij wat je keuzes zijn. Oja, en als je het mij vraagt, ik vind de interviews altijd heel leuk *Wink Wink*

:D

Reageer (7)

  • ProngsPotter

    Heei
    Fictionalworld, (ik ga je vanaf nu aanspreken met winter oke?)
    Wat draagt Winter tijdens het interview, en wat is haar ''insteek'' hoe gedraagt ze zich.
    Ik zou het handig vinden als je misschien de dialoog tussen haar en Caesar kon toesturen?

    8 jaar geleden
  • ProngsPotter

    Hahah eigenlijk vind ik het jammer dat de inleverdatum is verzet xD
    Zo zie je namelijk welke mensen echt goed op korte termijn goed kunnen schrijven, en welke niet.
    Waarschijnlijk zou ik tot het laatste moment zitten stressen, maar ach, das mijn leven XD
    Komt er een keer een korte termijn opdracht? Zou ik leuk vinden (kom ik dan echt zo om 23:59 aanzetten met mijn verhaal XD)
    Als je dat doet kan je miss in de opdracht ervoor waarschuwen dat we Q in de gaten moeten houden..
    @Esra(das korter xd) ga na of je alle details enzo hebt. Bedenk of jij dit verhaal zou willen lezen en waarom wel of niet, en verwerk de tips op je eerste stuk in deze (omgosh ik ben veel te lief voor iedereen. Ik geef jou nu tips en heb Dafna al kort feedback gegeven haha. Najaa joe gais ar djust zo kreet!!)

    8 jaar geleden
  • ProngsPotter

    Ik doe ook alles
    Dit was eig. mijn idee en dan doe ik het zelf niet haha
    Das eigenlijk wel raar XD
    Eerst wilde ik de parade niet doen maar met dank aan daffie doe ik hem wel
    Oke dit is onzin
    Ik doe dus alles

    8 jaar geleden
  • Corisande

    Ik doe alles behalve het moment voor vertrek ;)

    8 jaar geleden
  • groei

    Je mag ook alles nemen als je het wilt ;)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen