Foto bij There's love in the air

Als voor mijn gevoel iedereen er is en ik de deur dicht heb gedaan, wordt er weer aangebelt en als ik open doe zie ik iemand die ik echt niet had verwacht of misschien toch wel...

Naomi.


'Hooi' zegt ze glimlachend.
'Hoi' zeg ik, proberend aardig te doen.
'Eey schatje' zegt Draco, die ineens uit het niks opduikt, terwijl hij z'n arm om d'r heen slaat.
'Hoi lieverd' zegt ze terwijl ze 'm bijna gaat zoenen.

'Uhm... Draco' zeg ik net op tijd. 'Kan ik je even spreken?'
'Tuurlijk' zegt hij 'Wat is er?'
'Onder vier ogen...'
'Oké, Naomi. Ga jij alvast?'
'Is goed' zegt ze en ze loopt weg.
'Nou, chickie, wat wou je zeggen?'
'Waarom heb je dat modderbloedje uitgenodigt?'
'Dat zie je nog wel...' zegt hij geheimzinnig. 'Maar kom mee, gaan we feesten'
Hij pakt m'n hand en trekt me mee de dansvloer op, waar we gelijk beginnen te dansen.

ZET DEZE AAN VOORDAT JE VERDER LEEST: http://www.youtube.com/user/bryanadams?blend=5&ob=4#p/u/22/Y0pdQU87dc8



















































Na een tijdje zet de DJ een super romantisch nummer op en slaat Draco z'n armen om m'n rug heen.
Ik sla m'n armen om z'n nek en we komen met onze steeds dichter bij elkaar.
Ik houd m'n hoofd een beetje schuin en zie dat hij hetzelfde doet.
We komen met onze hoofden steeds dichter bij elkaar.
We komen met onze hoofden nóg dichter bij elkaar en ik kan bijna z'n adem voelen.
Hij sluit z'n ogen, ik doe hetzelfde en ik voel bijna zijn lippen op de mijne, maar dan..
'Draco!' wordt er op het podium door een microfoon geroepen 'waar ben je?!'

Reageer (13)

  • DesxTiny

    Naomi -.-.

    1 decennium geleden
  • Reusje

    jee dat is bryan adams(H) maar ja ik lees snel verder

    1 decennium geleden
  • DragonsTear

    Omgg<33

    1 decennium geleden
  • JudasLoverr

    omg omg(K)

    1 decennium geleden
  • MysticFool

    vederrr snel :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen