Foto bij Hoofdstuk 10

(Jazz pov)

Met een grote glimlach loop ik op de zwartharige Slytherin af.
"Hallo, ik ben Jazz en jij bent?" Vraag ik met mijn meest sexy grijnsje.
"Hoepel op, Hufflepuff." Zegt hij chagrijnig.
Ik negeer hem, ook al doet het best pijn dat hij zo tegen me doet. Het is tenslotte een knappe kerel.
"Wat is je naam, vroeg ik." Zeg ik arrogant.
Even kijkt hij me met grote ogen aan. Hij had duidelijk niet verwacht dat een saaie Hufflepuff zo giftig kan reageren. Plots neemt hij me eens goed op en langzaam maar zeker verschijnt er een lome grijns om zijn lippen.
"Mijn naam is Alex Sykes. En waarom wilt een Hufflepuff met een Slytherin omgaan?" Vraagt hij met een blik op mijn korte kleedje.
"Omdat Hufflepuffs saai zijn. Ik weet niet waarom ik daar ben ingedeeld, eerlijk." Zeg ik met een lachje.
"Omdat je vanbinnen net als ons bent." Hoor ik de vriendelijke stem van Coyote zeggen.
Verveeld rol ik met mijn ogen.
"Ga toch weg, Ace." Ik leg extra nadruk op haar naam.
"Je komt er nog wel achter." Zegt ze.
Ik hoor dat ze van ons weg wandelt.
"Cool, je bent precies echt een Hufflepuff met pit." Grijnst Alex.
"Vergeet dat niet." Zeg ik met een knipoog voordat ik weg wandel.
Alex lacht kort.

*********************************************************************************

Met een zucht kijk ik om me heen. Al die saaie Hufflepuffs en Ravenclaws die een drankje maken, Slughorn die echt een veel te enthousiaste leerkracht is en daarom irritant en dan heb je nog Coyote die maar blijft praten.
"Kan je 5 minuten zwijgen? Ik probeer me te concentreren." Zeg ik geïrriteerd.
De andere meisjes van Hufflepuff laten me al met rust. Beter nog, ze vermijden me als de pest, maar Coyote blijft maar aardig tegen me doen.
"Coyote, laat haar toch. Ze is je aandacht niet waard. Ik denk dat er echt een verkeerde indeling gemaakt is." Zucht het zwartharige meisje dat Chloé heet.
Chloé's totem is een steenarend. Ze is namelijk heel erg beschermend over haar vrienden en voor haar ben ik de bedreiging.
"Ja Coyote, ga maar weg. Ik heb je hulp niet nodig." Zeg ik op een kinderachtig toontje.
Ze kijkt me eventjes gekwetst aan voordat ze naar haar vrienden keert. Cloé de de steenarend en Nina het zeepaardje.


Melding: Het begint ergens op te lijken.
Ik weet dat Malfoy er nog niet veel in komt maar ik hoop dat jullie geduld hebben!!!
Hij moet er op een heel goed moment in komen, anders gaat het verhaal te snel te romantisch worden ^^

Reageer (4)

  • BadDreams_

    Wait..
    Hij heet hier Alex Quinn
    Maar in de inleiding Alex Sykes?

    8 jaar geleden
  • BadDreams_

    Jazz is geweldig^^
    Ik vraag me af hoe ze is als ze verliefd is^^
    :D

    8 jaar geleden
  • Assietje

    We hebben heus wel geduld hoor. Ik vind het altijd zo leuk als Jazz een opmerking maakt!! Ik ben wel benieuwd wanneer Draco gaat komen!!

    8 jaar geleden
  • Moonwarrior7

    Foe jazz! Je moet van Draco houden!!!!!
    Snel verder!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen