Foto bij Hoofdstuk 11

(Jazz pov)

Na die ellendig lange uren toverdranken kan ik eindelijk iets gaan eten. De les was zo saai en vooral veel temakkelijk. Slughorn had nogal ogen getrokken toen ik hem een perfecte toverdrank liet zien in mijn eerste les. Een tevreden grijns siert mijn lippen. Die verdwijnt echter al snel. Wat ik nu wel niet zou doen voor een fles Whiskey. Die stomme Vilder had mijn hele voorraad afgenomen.
"Alles goed, Jazzie?" Hoor ik plots iemand zeggen.
Woest draai ik me om naar de persoon die het had gewaagd om me Jazzie te noemen.
"Wat moet je nou weer Malfoy." Sis ik verveeld.
Hij kijkt me aan met zijn intens grijze ogen. Om zijn lippen ligt een speelse grijns.
"Ik moet helemaal niets. En jij?" Vraagt hij met een lachje.
"Je bent zeker de grappigste hier?" Vraag ik hem.
Het is een retorische vraag, maar natuurlijk moet die vervelende blonde jongen toch een antwoord geven.
"Ja, ik denk wel dat ik dat ben ja." Zegt hij met een knipoog.
Mijn ogen rollen zich automatisch in zijn kassen, een tik die ik altijd doe als ik iets vervelend vind.
"Pas maar op, of ik stuur Bat op je af." Zeg ik, ook met een knipoog.
Daarna loop ik bij hem vandaan. Ik hoor hem nog lachen, maar hij volgt me gelukkig niet.
"Jazz, wacht eens. Kom je niet bij mij zitten?" Hoor ik dan een andere stem zeggen.
Het is Alex Sykes natuurlijk. Meteen loop ik naar hem toe.
"Hallo." Zeg ik met een grijns.
"Ik wil je voorstellen aan mijn zus hier. Haar naam is Heather." Zegt hij met een glimlach.
Het meisje kijkt vervolgens arrogant en nors aan voordat ze opstaat en wegwandelt.
"Bitch." Fluister ik zo zacht dat niemand het kan horen.
"Let maar niet op haar. Ze zal haar regels wel hebben. Je weet hoe vrouwen dan zijn hé." Lacht hij.
Ik knik omdat ik niks beter weet om te zeggen. Hij geeft me het eten aan en ik begin eraan. Iets verder op zie ik Malfoy bezorgt naar me kijken. Ik trek mijn wenkbrauw vragend naar hem op. Dit beantwoordt hij met een glimlach. Dan kijkt hij weg. Vreemde kerel.


Melding: Nog een week en ik heb examens, dus sorry als ik de volgende weken iets minder post. Maar treur niet, je weet dat ik heel erg graag schrijf, zeker als ik dan zie dat ik reacties heb en zo. ^^
Dankje nogmaals daarvoor.
In het bijzonder wil ik moonwarrior7 bedanken.
Ze heeft al mijn verhalen gevolgd en steeds leuke reacties gegeven. Heel erg bedankt ^^

Reageer (5)

  • BadDreams_

    Alex....
    Was dat niet die ene bad guy?
    Ehh
    Weet het niet echt meer :(

    8 jaar geleden
  • _SuRvIvOr_

    Ben benieuwd waarom hij bezorgd is :o

    8 jaar geleden
  • xxJennyxx

    Waarom is hij bezorgd?! Omg ik ben zo blij dat ik weer eens niet kan slapen en deze story tegen kwam! Hij is echt geweldig ik ben er in een keer doorheen gelezen! Ik neem een abo en je krijg een kudo van me! En ind wel vreemd dat het haar in een keer lukte, zeker omdat ze zoveel heeft in te halen. Waarom heeft nog niemand is gezegd van haar outfit en ze heeft wel gelijk die zus is een bitch!

    8 jaar geleden
  • Assietje

    Waarom kijkt Draco bezorgd?? Ik wil het weten!!
    En ik vond het stiekem wel leukjes dat Draco haar aansprak... Ze moet niet naar die Alex gahaaan!!
    Ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd waarom Jazz, zo'n goeie drank brouwde. Is ze een wonderkind??

    8 jaar geleden
  • Moonwarrior7

    Hihihi nu word ik verlegen hoor! :$
    Graag gedaan meis! Je verhalen zijn gewoon goed!

    Ahh is draco bezorgd! Zoo cute!
    Snel verder!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen