Foto bij Hoofdstuk 12

(Jazz pov)

"Jazz, heb je zin om een grapje uit te halen?" Vraagt Alex met een gemene grijns.
"Vertel op, ik zie dat je al iets in je gedachten hebt." Zeg ook ik met een brede grijns.
"Ik heb gezien dat je die Andy wel een lekker ding vind." Zegt hij dan uit het niets.
Met grote ogen kijk ik hem aan. Alex zijn grijns wordt enkel breder.
"Hij is veel te veel met die stomme Ashling bezig. En trouwens, hier zijn jongens genoeg hoor." Zeg ik met een speelse knipoog wanneer ik van de shock bekomen ben.
"Maak je geen zorgen. Ik ben al lang aan je verkocht." Grijnst hij. "Maar we moeten Andy toch wel een lesje leren zodat hij weet dat jij niet zomaar afgewezen kan worden?" Gaat hij dan verder.
Ik knik, omdat ik niet weet wat ik anders moet doen. Hij zei dat hij al verkocht is aan me! Mijn dag kan niet meer stuk.
"Hier is mijn plan..." Hij fluistert zo zacht dat zelfs ik moeite moet doen om het plan te verstaan.
"Is dat niet een beetje overdreven, Alex?" Vraag ik hem met een klein stemmetje.
"Ook goed, als je het niet wilt doen, dan is het oké, al had ik van jou wel meer pit verwacht. Nou ja, het is jammer." Hij staat op en loopt door het gangpad naar de deur.
Ik weet niet waarom ik zo boos ben ineens, of hoe hij zoveel effect op me kan hebben terwijl ik hem amper één dag ken. Mijn lichaam laat me automatisch opstaan ook al schreeuwt mijn brein dat ik een dom wicht ben en ik onmiddellijk weer moet gaan zitten. Met snelle passen hol ik achter Alex aan, mijn brein negerend.
"Wacht." Zeg ik hijgend.
Hij draait zich om met een opgetrokken wenkbrauw.
"Ik doe het." Zeg ik zonder hem aan te kijken.
Plots word ik omhelst.
"Ik wist wel dat je een echt meisje met pit bent." Fluistert Alex's stem zwoel in mijn oor.
Hij brengt zijn lippen dicht naar de mijne en raakt ze net niet aan.
"Stel me niet teleur." Fluistert hij en dan is hij weg.
Totaal overdonderd blijf ik staan. Er is iets grondig mis met me en mijn brein schreeuwt dat ik uit Alex zijn buurt moet blijven maar mijn lichaam denkt daar heel anders over en een mensenlichaam kan je niet zomaar iets weigeren.


Melding: Hopelijk vinden jullie sexy Alex al een dikke klootzak. ^^
Hopelijk gaat ze niet te ver... muhaha (:
Alweer bedankt voor de kudo's en reacties (:

Reageer (6)

  • BadDreams_

    Dit word leuk
    *wenkbrauwwiebel*

    8 jaar geleden
  • BOOKWURM

    Hmm ik mag hem niet.

    8 jaar geleden
  • _SuRvIvOr_

    Omg...Alex...nee...nee..i hate you

    8 jaar geleden
  • Assietje

    Die Alex!! Echt waar!! Ik mag m nu al niet!!

    Ik weet nu niet wat hij van plan is, maar ik weet wel dat het echt een enorm stom plan is, waar alleen zij last mee gaat krijgen ofzo?

    Owwwww, wacht, natuurlijk!! Als ze dat gemene gedaan heeft dan wordt Draco alleen nog maar meer verliefd op haar, want ja, ze doet iets wat gemeen is en natuurlijk niet zomaar mag. En dan meldt hij dat hij haar leuk vindt en dan denkt ze eerst iets als: 'hè? Wat? Nee! Echt niet! Gebeurt niet!' En dan gaat ze hem uiteindelijk toch wel een beetje leuk vinden en dan wilt ze het niet, maar geeft zich uiteindelijk toch over en dan hebben we LOVE!!!!!!!

    Of heb ik nu al het gele verhaal verklapt...:S
    :X
    :|

    Ik ben benieuwd hoe ze bij Draco komt...

    (Ik verstuurde dit net via het account van mijn zusje en heb het dat bericht dus eventjes verwijderd...)

    8 jaar geleden
  • Moonwarrior7

    Ohhh jazz! Niet doen!
    Ohh ik weet al hoe het verder gaat! Tenminste hoop ik!
    Snel verder!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen