Foto bij Hoofdstuk 14

(Jazz pov)

"Mevrouw Blackblade! Ga meteen u uniform van de school aantrekken!" Roept professor Mcgonagall zodra ik de klas in loop.
Zuchtend rol ik met mijn ogen waardoor er stoom uit haar oren komt.
"Ik heb mijn das toch aan?" Vraag ik haar verveeld.
"Je loopt er bij als een slet." Zegt ze zonder medelijden.
Met open mond kijk ik haar aan. Door de klas gaat een golf van giechels. Wat een bitch, mij zomaar belachelijk maken voor de hele klas.
"En jij ziet er uit als een oude taart. Kan ik er iets aan doen dat ik tenminste smaak heb? En een eigen stijl." Spuw ik giftig.
Mcgonagall's ogen spuwen vuur.
"Ga zitten Mevrouw Blackblade. Je hoort nog wel van me." Zegt ze met een ijzige stem.
Ik krijg er kippenvel van en ben oprecht bang van haar. Misschien had ik toch beter naar Ashling's goede raad geluisterd.

**************************************************************************

De rest van de les ging in stilte voorbij. De spreuken waren niet heel makkelijk, maar ik kon het beter dan sommige anderen. Ik zag dan ook dat de professor me vaak verbaasd aankeek. Ergens in haar ogen zag ik zelfs medelijden. Waarom, weet ik niet. Nu de les gedaan is, moet ik verder werken aan het wraakplan. Alex en ik hebben afgesproken aan de rand van het verboden bos. Eigenlijk ben ik wel heel benieuwd hoe het er daar uitziet. Met snelle passen ga ik eerst naar de kerkers zodat ik op mijn kamer een warme jas kan nemen. Het is mijn favoriete jas. Gelukkig kom ik onderweg niemand tegen en ben ik al snel in het verboden bos.
"Daar ben je eindelijk. Hoe komt het dat het zo lang duurde?" Vraagt hij me een beetje nors.
"Sorry, ik moest mijn jas nog halen." Zeg ik met een veel te irritante stem.
Ik klonk wel een klein meisje dat iets verkeerd doet.
"Laten we gaan. Je weet het. Als je als je vandaag goed meewerkt krijg je een beloning." Zegt hij met een grijns, zijn slechte humeur op slag verdwenen.
"Oh ja? En wat mag dat dan wel zijn?" Vraag ik hem speels.
"Mij natuurlijk." Zegt hij met een knipoog.
Heel mijn lichaam schokt. Heb ik dat wel goed begrepen?
"Goede beloning of niet?" Vraagt hij dan terwijl hij mij naar hem toe trekt.
Ik knik maar want mijn lippen kunnen niet bewegen. Mijn lippen verlangen te hard naar de lippen van Alex die dichter naar me toe komen.
"Je bent een heel flink meisje Jazz." Fluistert hij voordat zijn mond een kus op mijn wang drukt.


Melding: Jaja, die Alex is a son of a bitch. Hij is zo manipulatief!
Ik ben wel dol op het personage eigenlijk, omdat ik hem zelf haat haha. Dat is namelijk de bedoeling van Alex ^^
Wees gerust. We gaan bijna het plannetje weten!!! ^^
En Draco komt dichter en dichter!!!!!

Reageer (4)

  • BadDreams_

    Sjvsthvdghdgj
    Manipulatie? Check
    :|

    8 jaar geleden
  • Moonwarrior7

    Draco help haar! Creepy alex!!!!
    Snel verder!

    8 jaar geleden
  • _SuRvIvOr_

    Ik vind Alex nogal een engerd :|

    8 jaar geleden
  • xxJennyxx

    Misschien kan draco hen stoppen en hij is ind heel munipilatief

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen