Foto bij Dit kan niet

Hermelien heeft Harry gekust maar dat kan helemaal niet

Hermelien POV

Ik haal mijn lippen van zijn lippen af en pak mijn tas en loop weg. Hoe kon ik hem nauw kussen hij moet geen liefde nu aan zijn hoofd hebben. Ik loop snel naar mijn les toe en ga naast Ginny zitten zij weet mijn geheim ook niet maar ik ga het haar een keer vertellen. Tijdens de les let ik niet echt op ik word wakker en pak snel me spullen. In de gang loop ik een beetje van de wereld af ik zoek Ginny maar die is weg. Als ik een tijdje loop weet niet eens waar heen komt Draco aangelopen ik pak mijn toverstok voor in de aanval. Draco loopt niet alleen achter hem loopt Ron met een nieuw outfit, als ik goed kijk zie ik een slang nee Ron is een zwaderaar . Ik loop ongemerkt ( ik probeer het eigenlijk) langs hem maar Ron heeft me gezien en laat me struikelen. Als ik op de grond lig lachen ze en lopen weg ik pak snel me spullen alleen ze liggen echt overal opeens hoor ik iemand achter me en mijn spullen vliegen opeens. Het bleek Viktor te zijn een jongen van de andere school ik bedank hem en loop snel weg. In de grote zaal zie ik Ron bij Zwaderich zitten en kijk hem niet eens aan. Ook zie ik Harry die ik liever wil vermeiden na die kus....

Harry POV
Ik voel hoe Hermelien haar liepen van die van mij af haalt en weg loopt ik weet dat ze het goed bedoelde en ik niet aan liefde of relatie mag denken maar ik weet dat ik verliefd ben op haar. Haar bruine ogen en alles alles is perfect aan haar. Als ik binnen ben zie ik Ron ik wil naar hem lopen maar dan zie ik dat hij met Perkamentus praat en Draco staat er naast dat is niet goed. Zou ik Ron helpen en zeggen dat hij het niet heeft gedaan, misschien gaat het niet daar over. Ron krijgt nieuwe kleding van Perkamentus ik zie ook zijn gezicht die bedroefd naar Ron kijkt. Even later komt Ron uit de wc met zijn nieuwe outfit een Zwaderaar is hij nu. Ik loop naar de grote zaal waar ik Hermelien niet zie ik moet met haar praten dan zie ik haar maar ze loopt weer weg wat ik al verwachte.

Reageer (3)

  • StarTrekkie

    Goed hoofdstuk hoor.

    Snel verder!

    8 jaar geleden
  • Amo_I_Libri

    Ps. Ik ben Katmione

    8 jaar geleden
  • Amo_I_Libri

    Oewh romantisch alweer (H) Huu waarom is Ron een zwadderaar? :O

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen