Foto bij Don't kidding me...

Dankje nog een keer voor de reactie...

Foto = Buikje!

Cliffduiken. Lees ik. Met een verbaasd gezicht kijk ik hem aan, wat is dat nu weer. Een paar minuten later is de les gedaan en vraag ik meteen aan Seth wat dat is. ‘Dat ga je wel zien, maar ik kan je wel zeggen dat het leuk is.’ Zegt hij opgewonden. ‘Oh, leuk’ zeg ik twijfelend. Een stemmetje in mijn hoofd zegt me het tegenovergestelde. ‘Hey, dromertje kom je mee’ vraagt hij: ‘we moeten het lokaal uit’. We lopen het lokaal uit en ik zeg dat ik juist nog naar men kluisje moet. Daar ga ik dus naartoe, steek men boeken er in en haal er nog een paar “belangerijke” blaadjes uit. ‘Phoew, mijn eerste dag ging al goed’ mompel ik in mezelf terwijl ik mijn kluisje dicht doe.
Ik haast me naar buiten waar de jongens staan te wachten. ‘Ik heb een bikini van mijn zus meegenomen. Ze is wel een beetje groot maar het zal niet veel verschillen’ zegt Seth. ‘Ahnja, dus het is met water’ stel ik luid op vast. ‘Ja inderdaad, ben je bang’ spot Jared met me. ‘Kom we vertrekken’ zegt Sam vlug voor er een gevecht tussen Jared en ik ontstaat. We lopen allemaal richting het strand, maar omdat ik Jared wil terugnemen zet ik een sprintje in en spring op Jareds rug. Geschrokken draait hij zich om, maar natuurlijk ziet hij niets. Verbaasd kijkt hij rond en tegelijk boos naar de jongen. Opeens begon alles op zijn plaats te vallen en voelde hij aan zijn rug, dat probeerde hij toch, maar kwam mijn rug eerst tegen. ‘Boe’ riep ik in zijn oor. ‘Whaaa’ riep Jared en smeet mij van zijn rug.
Ik bereid me al voor op een harde val op de stenen, maar in plaats daarvan…

*Ik weet dat het onmogelijk is van dat van Jared maar Noah is niet echt zwaargebouwd dus…

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen