Foto bij Hoofdstuk 18

(Jazz pov)

Ik ben bij de treurwilg aan het meer gaan zitten, ik heb nog een half uurtje voor de les begint. Eerlijk gezegd ben ik wel heel benieuwd. Maar eerst die stomme brieven openen. Eerst maak ik de brief van mijn adoptieouders open. De brief van Mcgonagall wilde ik liefst nog even uitstellen.

"Hallo Jazz,
Hopelijk heb je het daar heel leuk.
We missen je enorm, zelfs je broer vind het huis maar saai zonder je depressieve aanwezigheid.
Niet boos worden op me, ik quoteer hem hé!
Ik hoop dat je in de kerstvakantie naar huis komt, maar als je niet wilt snappen we dat ook hoor.
Misschien heb je daar vrienden die ook blijven met kerst.
Veel liefs, je adoptiepapa, adoptiemama en adoptie vervelende broer!"


Een zucht verlaat mijn mond. Waarom heb ik altijd zo gemeen tegen hen gedaan? Het lijkt wel alsof ik verander nu ik sober ben. Met trillende handen maak ik de brief van de professor open.

"Geachte miss Hawthorne.
Ik weet dat je een moeilijk verleden gehad hebt en dat je je eigen kledingstijl wilt. Toch wil ik u vriendelijk verzoeken om in mijn les meer bedekt te zijn. Als de andere professors er geen probleem mee hebben is dat hun keuze maar ik wil dit niet.
Voor één keer zal ik je geen nablijven geven, maar wees gewaarschuwd ik ben niet altijd zo mild.
Je bent een Hufflepuff en na enkele maanden hier op school hoop ik dat je dit gaat beseffen.
Met vriendelijke groeten
Professor Mcgonagall
Hoofd departement gryffindor
Hogwarts"


Opgelucht haal ik adem. Dit had ik echt wel niet verwacht. Ik dacht dat ik op zijn minst een straf van twee maanden zou krijgen. Wat ze zei over de Hufflepuff vind ik nog altijd niet waar. Ik ben er nog altijd van overtuigt dat ik een Slytherin had moeten zijn. Nog steeds wil ik het drankje afmaken omdat ik hoop dat Alex dan naar me terug zal komen.
"Kom je, Wolfje!?" Hoor ik Coyote luid roepen.
Na al dat grof doen geeft ze het nog steeds niet op. Ik moet toegeven, ik bewonder haar er wel om.
"Kom er aan!" Roep ik terug.


Melding: Yes nu komt Hagrid!!! ^^

Reageer (6)

  • BOOKWURM

    *fangirlt* HAGRID OMG YAYAYAYAYAYAYAYAYAY
    HIJ IS ECHT ZON KNUFFELBEER OMG
    ALSJEBLIEFT LAAT HAAR NIET GEMEEN DOEN TEGEN LIEVE KNUFFIE HAGRID

    8 jaar geleden
  • Assietje

    Ik ben suuuuper benieuwd naar de les van Hagrid. Vooral omdat Jazz ook zo van dieren lijkt te houden. Ik denk dat ze deze lessen stiekem het leukst gaat vinden. Ookal wil ze het niet toegeven, gaat ze het toch doen!! Dat weet ik gewoon zeker. Het kan eventjes duren, maar ooit... Het gaat ooit wel lukken!!

    Ik ben benieuwd hoe Jazz gaat reageren op de brieven!!

    8 jaar geleden
  • xxJennyxx

    Jeerh hopelijk wordt ze nu wat liever

    8 jaar geleden
  • Moonwarrior7

    Ahhh jazz word goed! Mooi zo!
    Hoop dat ze met Hagrid het over centauren gaan hebben! Die zijn zo gaaf!
    Snel verder!

    8 jaar geleden
  • BadDreams_

    HAGRIDD!!!
    (hoera)
    (yeah)
    Wat voor gevaarlijke les heeft hij nu weer bedacht??

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen