Foto bij Hoofdstuk 20

Coyote

Belangrijk! Jazz zit in het 5de maar Harry al in het 6de. Ik heb een kleine fout gemaakt, bij toverdranken is het natuurlijk Slughorn en niet Snape ;D

(Jazz pov)

Al zes dagen negeert Alex me volkomen en negeer ik Malfoy volkomen. Natuurlijk kan ik hem niet heel het schooljaar ontlopen.
“Jazz! Ben je nu echt zo kinderachtig? We zijn al aan paar dagen verder nu, kunnen we eindelijk praten?” Vraagt hij me met een gefrustreerde stem.
Met een zucht blijf ik staan en draai ik me om.
“Wat wil je zeggen?” Vraag ik hem op een rustige manier.
“Kunnen we na de les praten?” Vraagt hij me.
“Kan je nu niet met me praten? Ik heb plannen.” Zeg ik nog steeds rustig.
“Ik beloof dat het niet lang zal duren.” Zegt hij met smekende ogen.
“Oké, je krijgt een half uur, niet langer.” Zeg ik.
Vervolgens wandel ik weer verder. Coyote wacht aan me op de trap.
“Wat wilde hij?” Vraagt ze me nieuwsgierig.
“Hij wilt na de les met me praten.” Vertel ik haar.
De laatste dagen probeer ik vriendelijk te zijn tegen haar. Het is niet altijd even makkelijk. Mijn hart is nog steeds gesloten. Ik heb ooit gezworen me nooit meer te laten kwetsen.
'Ja, maar Alex laat je dat wel doen.' Meteen duw ik die gedachten weg. Alex is gewoon een Slytherin, hij kan er ook niet aan doen dat zijn trots zo snel beschaamd is. Vandaag ga ik verder met het drankje. Het zou vanavond bijna klaar zijn. Nog 2 of 3 dagen en het zou voltooit zijn. Dan zou ik naar Alex gaan en het hem vertellen. Misschien wilt hij dan wel terug bij mij zijn. Kriebels gaan door mijn buik als ik aan hem denk. Hoe langer ik naar hem kijk in de Great Hall, hoe harder dat ik hem wil.
“HALO! Ben je nog op deze planeet?” Roept Coyote lachend.
“Huh?” Vraag ik verward.
“Ik heb je al twee keer gevraagd of die gast verliefd op je is?” Ze is echt enorm nieuwsgierig, dat zie je zo.
Meteen komt Alex in mijn hoofd. Bijna vraag ik haar of ze hem bedoelt, maar dan besef ik dat ze Alex helemaal niet kent. Ze heeft het over die vervelende Malfoy.
“Nee, al is hij wel vervelend en over beschermend.” Zeg ik met draaiende ogen.
“Ja dat merk ik. Waarom zou hij dat doen dan?” Vraagt ze.
“Geen idee. Hij is wel bevriend met Ashling en Andy. Misschien moet hij me in het oog houden van hun. Hij is echt irritant.” Zucht ik.
“Maar wel een knapperd.” Zegt Coyote giechelend.
“Wil je daar iets mee zeggen? Zie jij hem zitten of zo?” Vraag ik haar met opgetrokken wenkbrauw.
“Nee! Helemaal niet. Ik heb een oogje op iemand anders.” Zegt ze blozend.
Hoe hard ik ook probeer te achterhalen voor wie ze gevoelens heeft, ze lost niets. Ik snap wel dat ze me niet vertrouwt. We kennen elkaar nog maar pas en ik vertel haar ook niet over Alex. Toch zal ik er snel genoeg achter komen. Ik ben goed in zo'n dingen, bij andere toch. Als iemand verliefd is op mij, zie ik dat nog niet als ze het tegen me zouden roepen. Natuurlijk is dat bij wijze van spreken.


Melding: Bedankt voor al die reacties allemaal!!! Dat motiveert me echt ^^

Reageer (6)

  • BOOKWURM

    Wieeehhh
    Word jje al gek van mijn gespam of vind je het juist leuk dat ik je overlaad met kuudos en reacties?
    Ik mag coyote eerlijk gezegd wel hoor.

    8 jaar geleden
  • hellwolfcosplay

    Cool story
    Ga snel verder
    Abo+

    8 jaar geleden
  • Moonwarrior7

    Ahh jazz!!! Wanneer keer je het nou!?!?! Draco goed! Alex vreselijk mega fout!!!!
    Ohhh wie vind coyote leuk?!?!
    Snel verder! Ben erg benieuwd!!!

    8 jaar geleden
  • xxJennyxx

    Wie vind Coyote leuk

    8 jaar geleden
  • xxJennyxx

    Volgens mij wel en ik ben ook nieuwsgierig

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen