Foto bij Curiosity - 11

Sorry lieve lezertjes, dat ik me niet aan mijn belofte heb gehouden. Een vriendinnetje van mij is net op een rottige manier gedumpt, dus ik ben heel veel bij haar geweest en heb haar geprobeerd op te vrolijken. Nog super bedankt voor jullie geweldige reacties!

@AineAurora, dank je wel!

@loly, ik zal je wel even een pb sturen over het onderwerp, wellicht kan ik het één en ander toelichten. De verhalen zijn ook behoorlijk heftig en onderdeel van veel afspraken die subjes met hun Dom hebben is dat de Dom dingen doet die ze eigenlijk niet fijn vinden, want juist dat maakt dat het seksueel opwindend voor ze is. Afijn, ik zal je even pb'en, kunnen we eventueel wat meer in detail treden.

@magiclove, ik hoop dat je tentamen goed gegaan is! Haha een koffietent is niet de beste plek voor details, maar May is helemaal niet van plan om in details te treden haha. Ben wel blij dat de spoilers bevallen!

@Green245, ja ja haha! Hehe, volleybal, ik weet niet of dat Mays ding is hoor, haha!

@Amirite, jeetje, jij hebt wel een identiteitscrisis met hoe vaak jij je naam verandert, haha (lachen om je eigen grappen, classic..) Oo geen tijd om je meer te verdiepen? Dat is zonde.. Wel druk met leuke dingen hoop ik? Ben blij om te horen dat ik je nooit teleurstel! Ik zou mijn lezers niet willen teleurstellen :)

@katl1, vindt het super leuk dat je altijd een reactie plaatst, super bedankt daarvoor!

@girlicious, dank je wel! Precies, als ik en porno verhaal wou schrijven dan had het wel een andere opzet gehad haha. Ja dat is waar ja, ik was RemcoRalf alweer helemaal vergeten, goed dat je je daar over heen hebt gezet haha. Oo dat was inderdaad een typfoutje, hulde voor het goed opletten! Ik zal het aanpassen haha. Zou wel heel lullig zijn als ze zoveel te laat komt. Tnx voor je kudo!

@lily_luna, je gaat hieronder lezen of dat gaat lukken of niet haha. En zenuwen, tsja die zijn nergens goed voor, maar wel heel moeilijk te voorkomen.

Hieronder weer een stukje, met iets meer spanning, dus ben benieuwd wat jullie vinden!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • lily_luna

    ik ben zoo nieuwsgierig naar het volgende stukje! En nu gaat dave vragen stellen en may gaat uiteindelijk toegeven dat ze het wel wilt proberen! dus dave doe je best en overtuig may, may luister naar dave en doe een poging! kudo!!

    8 jaar geleden
  • Girlicious

    Omg die cliffhangers girl!
    Waarom werken relaties niet bij May? Bij Dave weten we al waarom.. nu May nog
    Dave... beloon haar straks wel voor haar eerlijkheid. Dit ligt je of dit ligt je niet. Ik vind het knap voor May dat ze eerlijk toegeeft dat het niet haar ding is.. ieder zn ding meid, no reason to be ashamed for that
    Gelukkig is Dave niet boos. Vast en zeker wel teleurgesteld,wat ik ergens wel zielig vind. Hij hou van May en andersom. Die sm staat een tikje in de weg naar een relatie bij die twee..
    Aawhh gedumpt worden is altijd rottig maar dit klink als een hele harteloze manier
    Geef je vriendin maar een hele dikke knuffel van mij! (Ookal kennen we elkaar niet. T gaat om het gebaar he.)

    Kudoo!
    Snel verder!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen