Foto bij Curiosity - 14

Wow, wat een hoeveelheid reacties en kudo's, echt geweldig! Super bedankt daarvoor lieve lezers!

@katl1, ja dat is wel waar, alle kleine reacties werken ook. Het werkt super motiverend en hoe meer reacties heb, hoe sneller ik weer door wil haha. De voorbeelden zullen zeker volgen!

@Scoundrel, klinkt als geweldige plannen voor later! Super cool! Haha, ik snap dat de spoilers nog nieuwsgieriger maken haha, het kost me ook altijd moeite om iets uit te zoeken wat niet teveel weg geeft van het volgende hoofdstuk, maar wel nieuwsgierig maaktz eg maar. Haha de slaapkamer komt er wel, moet ook eerlijk zeggen dat ik er nog niet precies over uit ben wat de beste eerste stappen zijn. Hangt er een beetje vanaf hoe mijn personages zich ontwikkelen haha. Ik heb wel wat goede sites voor je, stuur me even een pb dan vergeet ik het niet en zal ik je wat sturen :).

@lily_luna, haha May wilt inderdaad haar gelijk krijgen, maar Dave laat dat niet zomaar toe. Dank je voor je kudo!

@Jxsmijn, Jullie willen wel allemaal graag dat Dave haar overhaalt haha. Dave laat haar echt geen slechte keuzes maken hoor ;).

@Green245, dank je wel!

@xALIENx, gelukkig maar! May heeft zo haar trots natuurlijk, dus die schiet snel in de verdediging.

@girlicious, ja dat is waar, maar Dave is ook wel op zoek naar een nee, maar natuurlijk. Gelukkig doet hij dat wel voorzichtig. En hij heeft zeker een punt, als ze het helemaal niets vond was ze wel gestopt met zoeken (en was dit verhaal er waarschijnlijk niet geweest haha).

Geweldige reacties weer liefjes! Daarom hier nog een stukje. Ik ga proberen morgen weer een stukje te plaatsen, maar ik doe geen beloftes ;). Let me know what you guys think!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • katl1

    Dan zal ik maar snel even reageren, zodat je sneller weer door wil ;)

    8 jaar geleden
  • Vargas

    Nou die plannen nog waar maken (: Gelukkig is 3 jaar school al minder dan de 4 jaar dat het eerst was. Maar het nadeel is dat mijn kinderwens zó sterk is dat het me super veel moeite kost om te wachten met kinderen. O:

    Heel vaak staan in de reacties de spoilers ook wel, dus die probeer ik ook al niet meer te lezen. ):

    Ik zal je zo een pb sturen (:

    Beter geeft Dave May een voorproefje van sm, zonder dat ze naakt zijn en seks hebben.

    8 jaar geleden
  • Girlicious

    Ja ze wilt naar huis... met jou
    Kan jij haar de goede sites geven en haar uitleg geven! :)
    Dave blijft gelukkig wel reeel. En ik vond dat wat hij zei over de strijd van gelijkheid tussen man en vrouw zo waar!! Maar je hebt ook vrouwen die Dominant zijn dus die gelijkheid is er ergens wel..
    Omg als deze story niet had bestaan... had ik niet geweten waar ik aan toe was. Dan had ik alles geloofd van fifty shades. Dit verhaal is zoveel beter dan die film!
    En spijt hebben om met Dave af te spreken?
    Dat heb je nooit May
    Stiekem smelten en verlangen we allemaal naar Daves knappe mysterieuze verschijning!

    Kudoo!
    Snel verder!

    8 jaar geleden
  • Bombinate

    Awh meid toch
    Nu weet ze het helemaal niet meer
    Echt goed geschreven (Y)

    Snel verder (flower)

    8 jaar geleden
  • Jokar

    top spoiler, nee echt -,-
    "wil je naar huis?"
    goed geschreven ;)
    kudo en snel verder

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen