Foto bij Curiosity - 15

Weer tijd voor meer, geweldig jullie reacties weer! Sorry dat het weer even duurde, maar hier is er weer wat!

@katl1, ondanks dat het wel werkte, duurde het wel wat langer deze keer voor ik tijd kon maken. Sorry!

@Scoundrel, haha elk jaar minder school maakt het doel dichterbij he! En een kinderwens is geen reden waarom de plannen niet zouden kunnen. Een heleboel vrouwen die grote dingen hebben gedaan hadden ook kinderen. Haha ik probeer altijd niet te spoileren in mijn reacties, sorry als dat niet altijd lukt. Ik heb je pb beantwoord trouwens. Een voorproefje van sm zonder naakt en seks kan wel, maar ik weet niet zeker of dat het beste is voor dit verhaal. Ik heb in ieder geval nog niet de knoop doorgehakt wat ik er mee ga doen.

@girlicious, haha, of ze Dave mee wil is nog maar de vraag natuurlijk. Het is zeker waar dat er ook vrouwelijke Dominants zijn, maar het merendeel is nog wel man. Daarnaast is het bij Dave en May zo dat Dave Dominant is en dat May een onafhankelijke vrouw is, dus voor haar die tegenstrijd wel degelijk aanwezig is. En ik smelt ook bij Dave <3 Stiekem is hij één van mijn favoriete personages ooit!

@Jxsmijn, ja het wordt steeds verwarrender voor May, geen wonder natuurlijk, want wat weet ze nu echt van die wereld af? En dank je wel!

@Haha, was het zo erg?


Weer een nieuw stukje, wel wat saaier vrees ik, maar nog even doorbijten voor jullie, langzamerhand wordt het spannender als het goed is haha.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Assietje

    Hè?? Dwingende toontje?? Wat gaat Dave nu weer doen??

    8 jaar geleden
  • Bombinate

    Dave moet haar helpen, niet laten twijfelen. (N)
    Als ze wilt dat hij mee naar huis gaat is er toch wel iets wat ze er leuk aan vind...
    Anders moet ze met haar vriendin gaan praten
    super goed idee al zeg ik het zelf
    Die spoiler maakt mij nieuwsgierig
    Want een dwingen toontje is niet goed (puh)
    Je doet het echt supergoed (H)
    Snel verder (flower)

    8 jaar geleden
  • Jokar

    ik ben benieuwd, heheh.
    goed geschreven kudo en snel verder!

    8 jaar geleden
  • katl1

    Haha, May toch, ik snap dat het moeilijk is, maar Dave heeft echt wel een punt hoor
    En volgende keer iets sneller verder (A) Nee, grapje. Tuurlijk lees ik graag sneller, maar je hoeft jezelf ook niet te forceren hoor. Ik weet hoe moeilijk het soms is om tijd en inspiratie te vinden om iets te posten. Maar toch snel verder ;)

    8 jaar geleden
  • NewtLover1999

    Je hebt echt een goeie schrijfstijl ey

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen