Foto bij Alvast de arena! :D

pinda.

(yeah) Jeeeeeeey :D Ik heb hier kei-lang aan gewerkt dus ik hoop dat jullie hem leuk vinden :D



Als hij te klein is moet je klikken op afbeelding openen in nieuw tabblad en dan inzoomen. Als dat niet lukt ga ik even kijken of ik hem groter kan maken.


Hier een grotere versie van de legenda:





Nog wat informatie over de arena: Er is heel weinig drinkwater te vinden, maar bij de hoorn ligt er wel wat. Bij de hoorn liggen oa (gevulde) rugzakken, 1 pijl en boog, een stuk of 5 messen, een stuk of 5 vechtmessen, 2 speren, eten, drinken, vestjes (Extra kleding) en nog wat bijlen.
Het wordt 's nachts heel erg koud in de arena en overdag is het best wel heet. Bij de hoorn liggen ook ong. 5 kano's waarvan er 2 lek zijn.

Reageer (21)

  • Esra22Erbay

    Zijn er ook zwemvesten en mag je de inhoud van de rugzakken zeg bedenken

    8 jaar geleden
  • Esra22Erbay

    Jesss water!!!!
    Dat wilde ik zie!
    Ik heb 3 vragen.
    Kun je alle eiland gevaren naar mij sturen
    waar beginnen de tribten
    En op de eilanden om de hoorn zitten daar dan ook minder waardevolle spullen?

    8 jaar geleden
  • DemonishOcelot

    Maar wat als meerdere mensen nou de boog pakken? Of de kano's. Maybe een planning wie wat te pakken krijgt? (wel vragen aan mensen wat ze willen)

    En volgens mij zijn er veel mensen die van plan zijn om met een van de niet geschreven personen verbondje te sluiten of iets in die trand. Dus dat is dan ook wel weer een puntje.)

    8 jaar geleden
  • bloemenkroon

    Hoe diep is het water dat je niet kan drinken?
    Hopelijk niet te diep, anders moet je zoveel zwemmen. En dat gaat best wel moeilijk met wapens

    ( ik heb daar ervaring mee), ik heb ooit gezwommen met een paar werpmessen. Echt dat zit irritant

    8 jaar geleden
  • ProngsPotter

    J zou dat kunnen inderdaad? een dood-opstelling?
    Misschien kan je aan de hand van de oefenopdrachten bepalen of ook één van ons doodgaat bij het bloedbad...
    Maar dat waren oefenopdrachten.. Naja.
    Een dood-opstelling zou wel handig zijn.
    Anders ontstaat er inderdaad chaos omdat de één lucy bv vermoord, maar dan daarna vermoord lucy weer een ander. En dat is wel verwarrend.

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen