Foto bij Eerste Nacht

Het is een vrij zonnige dag in de arena. Vele tributen zitten in een boom te genieten van de zon terwijl andere rondlopen opzoek naar een beekje om water te krijgen. Sommige tributen besluiten te jagen voor een avondmaal en sommige eten de laatste beetjes brood op. Maar dan is er nog een duistere zijde aan dit verhaal, ergens in de arena, zit een groepje van drie jongens en twee meisjes die samen overleggen om een gruwelijke moord te plegen. Veder is er ook een sluw meisje die hier rondloopt in de hoop om een tribuut te zien zodat ze zijn identiteit krijgt te weten. Ook lopen er twee meiden rond, zoekend naar een persoon met wie ze deze nacht de tent mee willen delen. En ergens is er een jongen die gewapend met hartjes pijlen rond loopt terwijl een oudere man experimenteerd met verschillende drankjes. Het belooft een spannende nacht te worden en minstens een van de tributen zal de dag niet halen.

Beroepstributen, jullie hebben tot 11juni de tijd om aan mij het slachtoffer bekend te maken.
Vossensnuit, je hebt tot 11 Juni om door te geven wiens rol je wilt weten.
District 3 jongen, geef voor 11 Juni door wie je voorbeeld wordt.
Glimmer en Cashmere, geef voor .11 Juni door wie je one Night stand wordt.
Beetee wacht totdat je van Sublatti je een pb stuurt over het volgende slachtoffer.
Peeta, geef voor 11 Juni door wie je gaat beschermen.
Gloss, geef door voor 11 juni wie je gaat koppelen
Tributen, verstop je ergens, het wordt anders gevaarlijk.

Reageer (1)

  • ProngsPotter

    Hhahahah dit klinkt echt superleuk xD
    Kom er alleen iets te laat achter :S haha

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen