De zon komt op en iedereen ontwaakt, maar niemand werdt wakker zonder een naar gevoel, want iedereen weet dat een van hun sowieso is gestorven vanwege de beroepstributen. Eenmaal aangekomen bij de Hoorn des Overvloeds, is bijna iedereen er. Opeens komt Peeta aangerend die duidelijk iets verschrikkelijks zag aangezien zijn gezichtsuitdrukking niet bepaald al te best is. "Ik vond een lijk" hij zegt terwijl hij een brief uit zijn zak haalt en geeft aan het district negen meisje terwijl zij op de Hoorn klimt om hem voor te lezen. "Oké er staat: Jullie denken dat iedereen hier niemand wilt doden," begint ze "nou, jullie zitten fout, als je deze brief vindt, bevindt je je bij het lijk van Annemarije/Marijsel die origineel Vossensnuit was, ze had jullie kunnen redden maar ja, te laat zal ik maar zeggen. Veel geluk om ons te pakken, wat ik erg betwijfel". Het district 9 meisje hoorde wat geritsel en zag toen de district 4 jongen angstig rennen, "er is nog een dode, heel dichtbij het lijk van Annemarije, het is Fay/MrsWhitesides zij is aangezien haar gedaante een normale Tribuut". "Maar hoe kunnen er twee dood zijn als de wolven maar een slachtoffer per nacht maken?" zegt Katniss verbaast. "Waarschijnlijk waren ze geliefden en je weet het, als de ene sterft gaat de andere uit verdriet ook weg. Ze zullen gemist worden" antwoord de district 4 jongen. "Wat moeten we nu doen?" Vraagt Cashmere terwijl ze opstaat. "We moeten allemaal gaan stemmen op de persoon van wie wij denken dat hij of zij schuldig is aan de moord" antwoord Glimmer. "Wat gebeurt er als je de meeste stemmen hebt?" vraagt Wiress. "Dan wordt je per direct op een stapel gegooid die aangestoken zal worden, kortom je sterft, zowel als je schuldig bent of niet" Glimmer antwoord deze vraag gespannen. "Laten we maar stemmen" mompelt Peeta. "Wacht" zegt het district zeven meisje, " ik heb nog een lijk gevonden, het is Gail/Gailsel en er zat een briefje op haar lijf met de tekst, beter uitkijken met wie je slaapt". "Het wordt nu te raar voor woorden, we moeten de beroeps boeten voor deze slachtoffers en idem dito voor de mensen die gaan volgen" zegt het district 8 meisje.

Deelnemers
1. Marijsel|| Annemarije||Vossensnuit||Nacht1
2. 199|| Levi
3. Khronos|| Sav
4. Unshadowed||Jente
5. Involved|| Elly
6. Furiosa||Nikki
7. Qingsel|| Qing
8. Gunnulfsen||Dore
9. Tsundoku|| Marjolein
10. MrsWhitesides|| Fay||Tribuut||Nacht 1
11. Sibyl||Julia
12. Lizor|| Lisa
13. Grohl||Elia
14. Nottet|| Ness
15. Frenchcore|| Lotte
16. Hazy|| Bianca
17. Hermelien16|| Hermelien
18. Gailsel||Gail||Cashmere||Nacht 1
19. Fictionalworld|| Vera
20. Sociopaths|| Marie
21. JBarakat||Sarita
22. SadisticElz||Elz
23.Dylazing||Sylvester
24.Audora|| Ruskow
25.AwkwardTurtle||
26. Orvieto||
27. StephenFry||Felicia
28. Spotgaai||Marlies
29. SamWinchester||Sharon
30.Shank||Rani


Tributen jullie heb tot 14 Juni om je stem uit te brengen vetgedrukt complottheorieën zijn ook van harte welkom.

Reageer (29)

  • Czerny

    5. Involved|| Elly

    8 jaar geleden
  • Siwicki

    Ik stem, dankzij Randomizer, op 29. SamWinchester || Sharon. Sorry Shar. :')

    8 jaar geleden
  • Klaar

    Ik stem op Orvieto omdat ik een hekel heb aan het getal 26. :'D

    8 jaar geleden
  • Katalante

    http://oi57.tinypic.com/2zqr8cp.jpg

    Sorry, Audora. Maar mijn stem gaat uit naar jou.
    Wel grappig dat mijn randomnizer vindt dat ik op jou moet stemmen, terwijl jij op mij stemt :'D

    8 jaar geleden
  • macusa

    Ik stem random op Lizor| |Lisa

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen