Foto bij Hoofdstuk 22

(Jazz pov)

Zo gauw ik het lokaal verlaat staat Malfoy voor mijn neus.
"We hadden geen plaats afgesproken en om er zeker van te zijn dat je dat niet als excuus kan gebruiken, ben ik maar naar hier gekomen." Hij zegt het me een ingenomen grijns op zijn gezicht.
Hij is wel slim want dat was letterlijk mijn plan geweest. Natuurlijk gun ik hem die voldoening niet.
"Malfoy, zo belangrijk ben je nu ook weer niet dat ik plannetjes over je ga maken." Zeg ik lachend.
Een zucht rolt over zijn lippen.
"Je bent koppig. Kom, laten we naar een iets minder drukke omgeving gaan." Zegt hij voordat hij begint met wandelen.
Ik kijk om me heen en tot mijn verbazing kijkt iedereen onze kant op. Dit zou voor roddels zorgen.
"Kom je nog?" Hoor ik Malfoy vragen.
Boos kijk ik in zijn richting voordat ik hem volg. We komen bij de treurwilg aan het meer. Ik ben lichtjes verrast door zijn keuze.
"Jazz, ik wil even mijn excuses aanbieden voor wat er vorige week gebeurt is." Begint Draco aarzelend.
Je merkt dat hij het niet gewoon is om zijn excuus aan te bieden.
"Ik had niet zo agressief te werk mogen gaan maar ik deed het om je te beschermen."
"Malfoy, ik ben oud genoeg om mezelf te beschermen." Onderbreek ik hem geërgerd.
"Ja, dat weet ik. Hopelijk luister je gewoon even naar wat ik te vertellen heb?" Het is een vraag maar ook weer niet.
Ik knik dat hij verder moet gaan.
"Alex heeft nog maar één keer eerder een vriendin gehad. Toen was het een Slytherin. Dit meisje heeft zijn hart gebroken. Slytherins zijn al gemeen maar hij is een dubbele Slytherin. Hij heeft al vele vrouwen pijn gedaan. Eerst bleef het altijd binnen Slytherin maar om de één of andere reden kiest hij nu voor jou." Ratelt Draco.
"Misschien omdat het nu echt is." Zeg ik koppig.
Geïrriteerd kijkt hij me aan. Hierdoor rol ik met mijn ogen.
"Ik kan je niet zeggen wat je wel en niet moet doen maar pas op. Hij is echt een zak." Zegt hij.
"Blijf wel uit mijn buurt. Ik heb echt geen lijfwacht nodig, begrepen?" Vraag ik hem opdringerig.
"We doen een deal. Als hij je hart breekt, mag ik hem een harde klap verkopen." Zegt Malfoy met een koude stem.
"Wat kan het je zelfs schelen?" Vraag ik hem nu zachter.
"Veel." Antwoordt hij kort, en dan wandelt hij weg.


Melding: Schattig, die Malfoy ^^

Reageer (4)

  • BOOKWURM

    Lieve Draco...
    En boem bam ik ben bij gelezen halleluja.
    Hopelijk word je niet te gek van mijn gespam?

    8 jaar geleden
  • Moonwarrior7

    Ahhhhh!!!!!! (H)
    Draco is zooo cute!!!!!!! (H) (H)
    Hij is zo geweldig!!!!!
    Snel verder!!!!

    8 jaar geleden
  • BadDreams_

    Awww Draco is echt bezorgd^^
    (H)

    8 jaar geleden
  • xxJennyxx

    Schattige draco!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen