Foto bij Hoofdstuk 84.

Ik schrok me echt dood van Mikey!
Ik was helemaal aan het trillen toen een vriendin van me het vertelde,
en ben als een gek twitter op gaan starten en gaan kijken of hij oké was.
Wow, echt heel erg heftig.
en ik heb echt respect dat onze kitten vanavond weer gewoon gaat optreden!
En ik vind het al helemaal tof van Cal dat hij zijn eigen wond gewoon verbergt en zich drukker maakt om zijn beste vriend.
wauw.

Ik ben benieuwd wat jullie hiervan gaan vinden,
en wat jullie denken dat er gaat komen nu. ^^
Liefs, xxx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • kaleidoscoop

    Ik kwam uit Brussel terug Nederland in en het eerste wat ik zie als ik mn 4G aanzet is Mike on fire en ik zat in de trein half te janken maar ook niet helemaal want het is de trein kom op en ik vind het zo stom want mikey is mn bae en ik kan hem niet troosten. Maar wel petje af dat ze vanavond gewoon weer gaan optreden!

    En Joelle jij stomme snol als ik je weet te vinden ruk ik je haren uit je hoofd oke? Oke!

    8 jaar geleden
  • SadCalum

    Ik doe luke nu serieus iets...

    Btw malum geeft onwijs veel om elkaar, serieus ik zou me ook kapot schrikken, heb het gevolgd op tumblr, ik snap wel dat die moeder van Mikey kwaad is ;)

    8 jaar geleden
  • Kjelaney

    Fucking Joëlle. Ik ga haar vermoorden. :Y)
    Nee oke grapje.

    En mijn lieve Mikey. Ik ben nog steeds zo aangedaan. :c

    8 jaar geleden
  • Culloden

    Wait, cal got hurt as well? Wow, I thought Mikey was the only one.

    Lovely chapter again. Luke better has a good explanation!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen