Foto bij For Starters - 04

Hey liefjes, Julie reacties waren zo geweldig dat ik mijn best heb gedaan om tijd te maken voor een nieuw stukje! :)

@Green245, leuk dat je weer reageert. Ja ik dacht wel dat jullie fan zouDen zijn van de spoiler haha.

@magiclove, klinkt goed zeg, n blij te horen dat je een goede vakantie hebt gehad! Ik ben in Frankrijk met een groep vrienden, beetje relaxen en feesten haha. Haha Dave is ook gewoon jummy haha. Haha wel te veel misschien maar dat maakt het niet minder waar.

@Jxsmijn, het invullen van de lijst wordt erg interessant voor May kan ik voorspellen ;). Hoe is het einde van je toetsweek gegaan?

@girlicious, ja de vraag die iedereen wel weten haha. Haha leuk dat Dave je nog altijd bevalt. Zou wel een vermoeiend verhaal voor je worden als je Dave nu alweer ellendig zou vinden.

@xALIENx, blij dat je het nog altijd spannend vinet!

Weer een nieuw stukje! Let me know what you thin!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • misslpayne

    Whaaaaa wat schrijf jij goed!!! Echt zo goed dat ik gewoon een eigen beeld schets bij het verhaal! Echt wauw!

    Mijn abo heb je er bij 😘 zal ook gelijk even een kudo doen 😁🙈

    Ben benieuwd naar je volgende hoofdstuk 😊

    8 jaar geleden
  • yourfriend

    5 jaar! Daar zou ik ook jaloers van worden. Je heb dan best wel een flinle geschiesenis met elkaar. Mijn vriend had een relatie van 2 jaar gehad voor mij en dat kon ik pas echt naast me neee leggen toen wij de 2 jaar voor bij waren.
    Goed stukje snel verder!

    8 jaar geleden
  • magiclove

    Leuk, amuseer je nog!
    5 jaar? Ik ben echt benieuwd naar wie het is, stel je voor dat het een collega is :s Dat zou wel zuur zijn.
    Aww en medelijden met Dave, nu maak je ons toch echt nieuwsgierig (zoals altijd)
    snel verder

    8 jaar geleden
  • katl1

    Snel verder please!!!!

    8 jaar geleden
  • Bombinate

    Wow.. Ik heb nog nooit zo'n lang stuk geschreven...

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen