Foto bij Hoofdstuk 23

(Jazz pov)

Het laatste ingrediënt verdwijnt in de ketel. De laatste drie dagen laat Malfoy me met rust, maar ik vraag me echt af waarom hij bezorgt over me is. Zou hij dan echt om me geven? Hij is ook niet meer in de Great Hall geweest, vaak is hij gewoon compleet verdwenen. Als ik hem dan zie in de gangen ziet hij er best slecht uit. Wat Alex betreft, die ziet me nog steeds niet staan, maar nu hij al meer dan een week niet met me gesproken heeft, weet ik niet of ik nog zo geïnteresseerd ben in hem. Met een zucht pak ik de ketel op om hem om te kieperen, maar net voordat ik hem leeg kan gieten hoor ik een stem.
"Niet doen, je hebt er zo hard aan gewerkt." Het is Alex.
Als je over de duivel praay zie je zijn staart...
Een gil verlaat mijn mond. Wat deed hij opeens hier? Net als ik denk dat ik hem wel uit mijn hoofd kan zetten. Mijn hart klopt meteen snel in mijn keel. Oke, hij wekt dus nog steeds mijn interesse. Die vraag is dan ook weer beantwoord. Hij komt naar me toe, zet de ketel op de grond en trekt me dan tegen zich aan.
"Sorry dat ik zo gemeen deed maar ik was jaloers dat je Malfoy verdedigde. Kan je me vergeven?" Fluistert hij zacht in mijn oor. Meteen gieren de vlinders door mijn buik en besef ik hoe hard ik hem heb gemist. Ik ben zo zwak geworden.
"Natuurlijk." Het komt eruit als een verlangende zucht en ik kan mezelf wel een klap verkopen.
"Je ziet er mooi uit vandaag, zo in het maanlicht." Zijn stem kraakt wat heel sexy klinkt.
Dan drukt hij uit het niets zijn lippen op de mijne. Even ben ik in shock en doe ik niks. Verbaasd kijkt hij me aan.
"Wil je me niet meer?" Vraagt hij gekwetst.
Als antwoord kus ik hem hard terug. Zijn lippen zijn warm en zacht. Hij ruikt naar kaneel en een vleugje pepermunt. Mijn handen woelen door zijn zwarte haren. Wanneer we even later op adem komen glimlacht hij naar me.
"Nu kunnen we ons grapje uitvoeren." Grijnst hij ondeugend.
Net wanneer ik mijn mond wil open doen om te protesteren kust hij me zwoel. Mijn argumenten smelten als sneeuw voor de zon.


Melding: sorry voor het lange wachten maar ik heb examens!!
Hopelijk hebben jullie geduld want er gaat nog een week weinig gepost worden. Vanaf dan heb ik 2 maanden vakantie en kan ik terug meer posten!! (:

Reageer (5)

  • _SuRvIvOr_

    Succes met je exames!!

    8 jaar geleden
  • Moonwarrior7

    Grrrr....... :@
    Ik haat alex!!!!!! Serieus jazz! Van je zo dom!?
    Draco houdt echt van je! Alex niet!!!!
    Echt.... Ik snap nu wel waarom ze niet im ravenklauw zit..... Draco sla alex!!!! Mijn toestemming heb je!!!

    Succes met je examens meis!!! Ik ga voor je duimen!!!!

    8 jaar geleden
  • BOOKWURM

    Fijn net als ze zich alles beseft gaat hij haar weer in de war brengen. Sigh....
    Succes met je examens!

    8 jaar geleden
  • BadDreams_

    Succes met je examens!!!

    Alex.........
    Wat moeten we met jou?
    (N)

    8 jaar geleden
  • xxJennyxx

    Stomme alex

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen