Het voelt niet eens netjes meer om met excuses op te komen (de vele examenfeestjes - want ja we zijn beiden geslaagd! -, het warme weer, de vele vakanties (Noorwegen, New York, Turkije (Kreynta)...)
Het komt er gewoon op neer dat we veel, veel te lang niet meer hebben geschreven. Maar maak jullie geen zorgen, we zijn jullie echt niet vergeten en we gaan dit verhaal zeker afmaken (het zal wel niet heel lang meer duren, wees voorbereid).
Maar voor nu een extra lang hoofdstuk!

Voor de tussentijd, er is nog een andere actieve Ron fanfiction hier op quizlet die zeker de moeite waard is om even een kijkje bij te nemen, zeker voor het geval het weer even duurt voordat er weer een nieuw hoofdstuk komt. Sorry we kunnen niks beloven (vooral omdat ik, OhMyFinnick, volgende week weer vertrokken ben op reis voor twee weken).

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Marly2801

    Gefeliciteerd met het slagen!
    Upload gewoon wanner het jullie uitkomt, ik heb wel geduld (:

    8 jaar geleden
  • molentje1313

    uploud gewoon waaneer je tijd en zin hebt want dan zijn de hoofdstukjes ook het best, niet dat ze normaal niet awsome zijn. gefeliciteered met jullie slagen en als laatste RON EN SARAH ZIJN FRICKING SCHATTIG

    8 jaar geleden
  • xxlenxx

    Aawh echt een super hoofdstuk! Ron en Sarah zijn echt zo lief samen (H)
    En gefeliciteerd met jullie slagen en veel plezier op vakantie!

    8 jaar geleden
  • Gisborne

    Ze zijn echt zo ontzettend schattig samen (heart2)
    En een diploma-uitreiking midden in de zomervakantie, ugh... Dat lijkt me echt vreselijk... :c
    Snel verder! <3333

    8 jaar geleden
  • Felicita

    Aaw zo cuteee!
    En no worries allebei, gefeliciteerd en geniet van jullie vakanties!!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen