Nadat er werdt gesproken over het feit dat iedereen moest stemmen, brak de chaos los. Iedereen gilde door elkaar de namen van de persoon van wie hun willen dat hij of zij sterft. "Rustig aan!" Gilt Peeta "Laten we gewoon stemmen op papier, dan is het wat rustiger". De rest stemde in en een voor een stemt iedereen op de persoon die volgens hun meedoet aan het plegen van alle moorden. Na tien onzekere minuten kwam Peeta terug met de uitslag. "Ik heb de stemmen geteld, alhoewel de stemmen verschilde van elkaar, is het duidelijk dat jullie Involved dood willen. "Waarom mij?" Gilt Involved paniekerig " ik ben niet zo harteloos". "Sorry, maar we hebben geen keuze," zegt peeta als hij haar op de Hoorn laat klimmen. Als Involved op het podium staat, wordt ze vastgehouden door Glimmer en Katniss zodat ze geen kans van ontsnappen heeft. "Oke als ik zo het mes in Involved haar hart steek, kleurt er bloed, als het bloed zwart is, dan is een Beroepstribuut, is het rood, dan is het een Tribuut, en dat gaat zo door" legt Peeta uit "Sorry Involved". Hij steekt het mes in Involved, die gorgelend op de grond valt wat nu een stukje rood wordt. "Tributen, jullie stemden op een Tribuut, stem wijzer!" Zegt peeta terwijl hij weer naar zijn schuilplaats gaat.

Beroepstributen, geef voor 17 Juni aan wie jullie slachtoffer wordt.
Glimmer, geef voor 17 Juni aan bij wie je gaat slapen.
Peeta, geef voor 17 Juni aan wie jij gaat beschermen.
Beetee, wacht tot Sublatti je informatie geeft over het volgende slachtoffer.


Deelnemers
1. Marijsel|| Annemarije||Vossensnuit||Nacht1
2. 199|| Levi
3. Khronos|| Sav
4. Unshadowed||Jente
5. Involved|| Elly||Tribuut||Dag 1
6. Furiosa||Nikki
7. Qingsel|| Qing
8. Gunnulfsen||Dore
9. Tsundoku|| Marjolein
10. MrsWhitesides|| Fay||Tribuut||Nacht 1
11. Sibyl||Julia
12. Lizor|| Lisa
13. Grohl||Elia
14. Nottet|| Ness
15. Frenchcore|| Lotte
16. Hazy|| Bianca
17. Hermelien16|| Hermelien
18. Gailsel||Gail||Cashmere||Nacht 1
19. Fictionalworld|| Vera
20. Sociopaths|| Marie
21. JBarakat||Sarita
22. SadisticElz||Elz
23.Dylazing||Sylvester
24.Audora|| Ruskow
25.AwkwardTurtle||
26. Orvieto||
27. StephenFry||Felicia
28. Spotgaai||Marlies
29. SamWinchester||Sharon
30.Shank||Rani

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen