Hee peoples :D
Hoofdstukje speciaal voor de sfeer.

En twee plaatjes zoals beloofd!




Yaaay, Brian en Justin ^^

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Zoldyck

    Die laatste zinnen... XD

    8 jaar geleden
  • Krazyrayray

    Waarom kan ik nooit op van die geniale reacties komen zoals die van girlicious :8

    8 jaar geleden
  • Girlicious

    'En ik ben er zó nog niet klaar voor om uit de kast te komen voor mijn pa!'

    Aiden... schatje van me...
    Je vader weet het allang. Ik ken maar weinig.... nee wacht ik ken helemaal geen jongens die naar One Direction luisteren en zich vreselijk druk maken als een bandlid vertrekt..
    Ik vind Aidens fail momenten geweldig!
    Maar gaat hij serieus weer terug naar de klootzak van een Jason?
    Oke Aiden needs me. Ik word zijn 24/7 lijfwacht en volg hem overal. Tenzij hij alleen is met Steven. Dan doe ik 2 stapjes achteruit
    Wat is er toch aan de hand met Aiden? Dat hij zich steeds zo raar en onwel voelt..? Hij moet naar het ziekenhuis... dit is al de derde keer dat het gebeurt...

    "Nou, waar is je slaapkamer."

    Het verbaasde me even dat Aiden hier geen pervy doordenk opmerking bij maakte.
    Is Emiel oke?! Waarom mag hij niet mee feesten? Scoort ie misschien nog een vriendinnetje en zijn ze ook van hem af ;)

    Kudoo!
    Snel verder!

    P.s haatmail zal je niet krijgen. Hooguit dingen als "ik ben zo jaloers op jouw humor/schrijftalent"
    Degene die echt gaat zitten haten krijgt met mij te maken! Ik ben niet alleen bodyguard maar ook heel gevaarlijk!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen