Foto bij Oh nee, mijn Doos!

sorry voor spelfouten maar ik ben een ZWERVER!

als iets in schuine letters staat dan staat dat dus tussen haakjes ik vond dat wat duidelijker..

Hallo mensen
vanmorgen ging ik bij mijn buren naar binnen kijken want ik hoorde muziek.
trouwens mijn buren zijn een dansclub.
maar ik keek daar naar binnen en zag kinderen raare bewegingen maken en springen,
en midden in een sprong van een kind sprong er iemand anders tegenaan en lagen ze allebij op de grond.
iedereen ging om hun heen staan wat best wel stom is want ik wil ook wat zien natuurlijk.
maar na een tijdje kwam er een ambulance aanrijden.
er waren geen parkeerplekken meer in MIJN straat,
en daarom parkeerde de AMBUman in nood maar op mijn doos
(een AMBUman is een persoon van de ambulance snap je dat ik bedoel het als afkorting,
niet dat dat nut heeft ofzo want ik zit nu een hele lange uitleg te geven,
eigenlijk doe ik dit ook alleen maar om de tekst wat langer te maken maar dat weet jij natuurlijk niet)

wacht waar was ik nou?......ehhhhh....ehhhhh...
bla bla...dansclub.....bla..bla..kind....bla...MIJN STRAAT.....AMBUman....
ohwjaahh ik had het over dat die AMBUman op mijn doos parkeerde,
ik woon dus in die doos maar dat doet er nu niet toe.
Dus ik blijf naast mijn geplette doos en de ambulance staan en begin te huilen,
omdat mijn huis nu dus helemaal verplettert was.
komt er na een tijdje dus zo'n AMBUman naar me toe en zegt hij: Het komt wel weer goed met die kinderen hoor, ze overleven het wel.
maar dat heeft toch geen zin om te zeggen want daar gaat het mij niet om, mijn doos is net overleden!!!!!
maar dat kon ik niet tegen hem zeggen want ik was aan het huilen en hij moest weg met de AMBU naar het ziekenhuis.
(Met AMBU bedoel ik dus Ambulance dat had je vast nog niet door hé nou nu weet je het en we kunnen weer verder)
Maar nu moet ik maar hopen dat mijn familie nog leeft, en ik moet een nieuw huis zoeken D=



(als jullie het leuk vinden wil ik graag verder gaan, laat plsss in reacties achter)

(In het volgende hoofdstuk gaat Henk dan een nieuw huis zoeken)

Reageer (6)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen