Foto bij ff tussendoor Q&A

Hoi ik ben Henk.......alweer.....
Iemand had gevraagd naar een Q&A (vraag&antwoord)
dus kom maar op met die vragen!! (voor Henk dan hé niet voor mij, wacht ik ben Henk ehhh....)

ik zal wanneer er een vraag is en ik hem lees
de vraag en het antwoord hieronder opschrijven!
ik verwijder de reacties waarvan ik de vraag al heb beantwoord!

Vraag: Henk zijn antwoord:
1.Hoe ben je zwerver geworden? -Ehhhh lang geleden zag ik een muis op straat lopen,
en hij zag er zo vrolijk uit dus volgde ik hem en toen was ik de weg kwijt.
2.waar is je menselijke familie? -Als het goed is is mijn menselijke familie thuis maar geen idee waar dat is....
3.Hoelang ben je al zwerver? -Ehhhhhh......sinds dat ik 11 jaar was das ongeveer..ehhhh....ik ben nu 19.........sorry kan niet rekenen....
4.Hoe oud ben je? -Ik ben 19 jaar
5.Welke kleur hebben je ogen? -mijn ogen hebben vast wel een mooie kleur maar dat kan ik niet zien....ik vind dat ze groen zijn.....
6.Wat is je lievelingseten? -Alles wat niet uit de vuilnisbak komt.........ik weet de naam niet......
7.Wat is je lievelingskleur? -ehhhh niet bruin want me doos is nu dood,
niet groen want het volgende hoofdstuk, het is wit van die ene muis!
8.Hoelang ben je? -Ik ben zo ongeveer de lengte van anderhalve groenbak.....
9.Ben je verliefd? -Ik ben Henk niet verliefd dat snap je toch wel, ik zeg in elk hoofdstuk Henk, raar mens...
10.Wanneer ga je een psychiater bezoeken? -Wat is nou weer een spygeliator?
11.Hoelang ben je van plan nog rond te zwerver? -Totdat iemand mij een huis aan biedt.
12.En dat was het sorry geen inspiratie. -Is dit serieus een vraag of ben ik gek?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen