Foto bij Ziekenhuis

Hey! Ikke Benne Henke!
Ik had vannacht gedroomd dat ik mijn muizen/rattenfamilie had getraind
en dat we een circus begonnen, het was echt fantastisch.
ohja ik lag dus in het ziekenhuis bewusteloos te zijn.
En toen ik wakker werd zag ik allemaal verzorgmensen. ze hadden allemaal een raar blauw pakje aan, ik vond het wel grappig,
maar toen ik begon te lachen kreeg ik pijn aan mijn keel gelijk rende iedereen naar me toe met allemaal gezeur.
Na een tijdje voelde ik iets nats bij mijn hoofd, ik raakte het aan met mijn hand en zag dat het bloed van mijn schouder was.. maar ik wil niet dat dit verhaal gaat over hoe ik alleen maar aan het lijden ben en alles dus ik sla ff 4 dagen over.....
ik vond na een tijdje dat ik geen zorg meer nodig had, en ik ging naar de balie van het ziekenhuis.
Eenmaal bij de balie zei ik: ik ga weg! Ze vonden het goed maar toen moest ik gaan betalen...
De Baliemevrouw zei dat is dan $75,66. maar ik had/heb natuurlijk geen geld, wat denkt zij echt.
dus toen zei ze dat ik moest blijven totdat ik geld had, maar dat komt dus nooit goed....
Dus...nu zit ik vast in dit ziekenhuis wat opzich niet heel erg is want ik krijg wel gewoon eten enzo, dus ik zit wel even goed hier..

Reageer (3)

  • Leaticia

    Ik wil haar ook slaan! MAMAAAA!

    8 jaar geleden
  • Knorretjuhh

    ja dat mag wel
    (Y)

    8 jaar geleden
  • NiceNessy

    ah wat gemeen van die balievrouw! mag ik haar slaan?

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen