Foto bij Vijf

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • VeerleClifford

    Het belangrijke van het schrijven is, dat je voor je zelf schrijft.
    Net zoals anderen al voor mij hebben gezegd, je verhaal is origineel en heel goed opgebouwd.
    Blijf schrijven, blijf voor je zelf verhalen dat je gewaardeerd wordt en dat je een geweldige schrijfster bent. Want dat ben je echt,

    8 jaar geleden
  • Iluna

    Je doet helemaal niets fout, meid! Je verhaal is tof en origineel, en je schrijft nog eens goed ook!
    Geef gewoon niet op, en blijf doen wat je graag doet en waar je goed in bent!
    Je kan inderdaad reclame maken in forums, of in gastenboeken waar het toegestaan is, en dan hopen dat mensen klikken op je verhaal. Verder heb ik jammer genoeg niet zoveel tips...
    Maar je hoeft echt helemaal niet onzeker te zijn, want dit is een fantastische story, echt waar!!
    Dikke kudo voor jou, en blijf gewoon lekker verdergaan!!
    xxx

    8 jaar geleden
  • VampireMouse

    Ik zou niet weten waarom je niet zoveel abo heb als je gehoopt had maar soms duurd het gewoon even voor mensen interesse in je verhaal krijgen. Ik vind het iig een heel mooi verhaal en ook wat meer realistisch vergeleken met andere stories met een kind. Dus gewoon lekker doorschrijven komt vanzelf goes.
    En onthoud je schrijft omdat je het leuk vind:)
    Xx

    8 jaar geleden
  • GirlAlmighty

    Jij doet echt niets fout hoor!
    Nou ik heb bijvoorbeeld een paar vehalen en dan denk ik: Hoe komt zij aan zoveel abo's? Maar bij bijna elke user waar ik op klik staat dan reclame van die schrijfster in het gastenboek, dus veel reclame en een mooie samenvatting maken, die gelijk spannend is, zodat mensen gelijk meer willen lezen.

    Dat is helaas alles wat ik voor je kan doen.
    Snel verder!
    Xxxx

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen