Bij deze opdracht zit er geen speciale genre aan verbonden, dat zou betekenen dat je in alle verschillende (behalve fanfiction) genre mag schrijven, maar (ja er zit een maar aan) je moet een verhaal schrijven wat met ÉÉN van de onderstaande foto's te maken heeft, om het uitdagender te maken, moet je proberen je verhaal op precies 1000 woorden uit te laten komen.

Wie de opdracht het beste doet, krijgt de meeste punten want de beoordeling van hoe de opdracht word gedaan, telt bij deze opdracht dubbel mee!!!

De foto's waar uit gekozen kan worden:
#1#



#2#



#3#



Ik hoop dat de opdracht duidelijk is.
De opdracht start zaterdag 20 juni en de deadline is op vrijdag 10 juli 23:59 uur.
Bij deze opdracht geen uitstel mogelijk.
Er komt een waarschuwings bericht op 5 juli.

Veel succes met de opdracht, en ook veel plezier tijdens het schrijven.

Als er vragen zijn, stuur mij maar een berichtje.

Reageer (7)

  • ZeroHorizon459

    Oh, opeens zijn ze Veel groter geworden! Ik ga 1 nemen, ziet er cool uit en meer mijn ding om een verhaal rond te verzinnen.

    8 jaar geleden
  • Lorem

    Het maakt niet uit welke foto je kiest, als je maar 1 van die drie kiest,
    Als je je verhaal gaat inleveren vertel welke foto je hebt gekozen. :)

    8 jaar geleden
  • OosterEiland

    Mag ik 1?

    8 jaar geleden
  • Lorem

    Je kan misschien ctrl en + doen dan word het beeld groter. :3

    8 jaar geleden
  • Lorem

    Ik kan de foto's niet groter krijgen.
    Ik heb ze via mn mobiel op de site gezet (bij mijn foto's) en daarna de link ervan in de story gezet.

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen