Foto bij Hoofdstuk 87.

Hee lieve, lieve abo's.
Oké, dit is echt niet grappig.
We hebben vandaag in de les voor de eerste keer de tijd gehad om ons voor te bereiden op ons examen van 30 juni.
(Ja, dat is over twee weken al, ja we zijn gewend dat we het allemaal pas heel laat te horen krijgen, daar zijn ROC's voor.)

Ik moet dus eventjes dit gaan leren:
- Vak 1: 27 hoofdstukken
- Vak 2: 28 hoofdstukken
- Vak 3: 8 hoofdstukken
- Vak 4: 3 hoofdstukken
- Vak 5: 6 hoofdstukken
- Vak 6: 18 hoofdstukken
- Vak 7: 5 hoofdstukken.
Dat is dus in totaal 95 hoofdstukken voor 7 verschillende vakken.
En dan zit ik pas op de helft van mijn opleiding, nog niet eens het laatste jaar!

Dus ik denk dat jullie hem al aan voelen komen nu,
Maar ik zal twee weken even heel anti-sociaal zijn.
Deze story zal dan ook op tijdelijk gepauzeerd gaan en quizlet zal even helemaal uit mijn leven gaan,
net als al het andere social-media, en ga ik echt even de boeken in duiken.

Het spijt me echt heel erg,
maar zodra dit examen voorbij is heb ik nog een paar examen die op me staan te wachten,
maar aangezien daar stof in dit grote examen van voor komt, moet dat leren wat makkelijker zijn.
Zo heb ik toch wat tijd om tussendoor misschien snel een stukje te activeren.

Ik laat jullie ook niet echt met een geweldig stukje achter, en dat spijt me echt heel erg.
Het is niet echt een cliffhanger, maar ik hoop dat jullie toch je abo behouden, en anders jammer maar helaas...
Ik dacht, ik laat het jullie maar gewoon weten.
Ik weet zeker dat ik me namelijk heel schuldig ga voelen als ik ineens 2 weken lang niets meer van me zou laten horen.

Alvast mijn excuses,
ik hoop dat jullie het toch een beetje begrijpen.
Liefs, en tot over twee weekjes.
xxxx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • xIsoldee

    oohh goede raad!

    8 jaar geleden
  • ccalum

    Succes met je examens (H)

    8 jaar geleden
  • MeloveEmma

    Succes met je examens!
    En hoe durf je te denken dat wij het erg zouden vinden als je school voor quizlet laat gaan...
    Oke, het is jammer. Maar het zou toch ook wat zijn als je allemaal onvoldoendes haalt en als uitkeg o op school zegt: "mijn abonnees wilden een hoofdstukje".
    Succes, tot over 2 weken!

    8 jaar geleden
  • kaleidoscoop

    Deze foto ie too much to handle at this hour oke ik ven net thuis en ik lees dit en zie die foto en fuck my life. Mijn otp man :'-(((((

    En heeeeeel veel succes met je examens! Neem alle tijd die je nodig hebt want school is zo belangrijk tegenwoordig! Wij (althans ik) wachten wel!

    8 jaar geleden
  • chanyeoI

    Het is toch heel logisch dat je dat doet? Of ben ik nou gek?
    +kudo

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen