Foto bij Happy ending

Dit is laatste deel :(
Maar dat betekend wel dat t dus een extra lang deel is, dus veel plezier met lezen =D

'Oké' zegt Draco 'Nu ga je wel spreken. Die brief, die je me gaf toen Jess pas net in Griffoendor zat, had Jess die echt geschreven?'
Wat?! Heeft ze die brief verkloot?
'Ja, maar zij schreef er alleen maar postieve dingen in. Ik heb hem herschreven.'
Wat een bïtsch is zij!
'En alles wat je ons over Jess vertelde, was dat waar?'
'Nee, ze heeft alleen maar positieve dingen gezecht. En ze miste jullie wel, héél erg zelfs.'
Oké, nu is het genoeg, die bïtsch gaat boeten! denk ik terwijl ik het podium ook op klim.
'Draco, lieverd, mag ik d'r ook even wat vraagjes stellen?' vraag ik terwijl ik m'n armen om 'm heen sla.
'Tuurlijk schatje'
'Oké, Naomi, waarom deed je dit? Ben je vriendloos? Jaloers op mij? Verliefd op Draco?'
Ik kijk naar Naomi, maar die is niet echt van plan iets te gaan zeggen.
'SPREEK!!' roept Joeri, zo boos dat er vonken heet vuur uit z'n toverstok komen die Naomi op nog geen haar na ontwijken.
'Alledrie... Ik dacht als ik jou leven verpest, krijg ik verkering met Draco en wordt ik bevriend met heel Zwadderich en is de hele school bang voor mij'
'Whaha, bang voor jou?' Zegt Gino lachend 'Dat gaat dus echt niemand ooit worden'
'En bevriend worden met een van ons lukt je ook al niet. Jij zal nooit vrienden krijgen... Behlave Patty dan misschien' zegt Blaise, waarna iedereen begint te lachen.
'En je gaat Draco ook nooit als vriendje krijgen,' zeg ik 'En weet je waarom?'
'Nee.'
'Omdat Draco al van mij is'
Ik zoen 'm en hij zoent me terug.
'Jammer hè?'
'Ja.'
'En anders had ik je ook nooit leuk gevonden. Je bent fcking lelijk'
'Oh...'
'Oké, genoeg onzin gapraat' zegt Gino 'Naomi, jij gaat met ons mee, je moet nog gestraft worden'
'Gino, laat haar gewoon weggaan' zeg ik.
'Whaha, we doen niks ergs met d'r, hoor chickie' zegt Gino knipogent 'dat moet ze allen denken' en hij loopt de gang op.
Achter Jordy, Naomi en Joeri aan.



'Jess, kan ik je even spreken?' vraagt Draco.
'Tuurlijk' zeg ik 'Wat is er?'
'Onder vier ogen'
'Oké.' zeg ik lachend en trek 'm mee naar een apart kamertje.
'wat wou je zeggen?'
'Uhm... ik wou eigenlijk iets vragen'
'Oké, wat wou je vragen?'
'Uhm... Wil je... Wil je verkering met me?'
'Ja, dat wil ik. Heel graag zelfs' zeg ik terwijl ik 'm een kusje geef, die eindigt in een hééle lange tongzoen.

Reageer (13)

  • Nienabc

    super sexy foto heheh
    einde(huil)

    1 decennium geleden
  • litttlll

    naaaah. xD. uit xD

    1 decennium geleden
  • DragonsTear

    Naaah, niet t laatste deel :(
    Hij was mooi!(hoera)

    1 decennium geleden
  • JudasLoverr

    Dat stukje is geweldig!:
    'En anders had ik je ook nooit leuk gevonden. Je bent fcking lelijk'
    'Oh...'


    Omg, waarom het laatste deel(huil)
    Ik wil meeeeeer!!!(huil)(huil)(huil)

    1 decennium geleden
  • IreneGrint

    whaaaaaaaaa geweldig, Naomi weg en met draco verkering happy end!(A) xxxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen