Lieve lezers,

Alle verhalen op dit account zullen binnenkort worden verandert naar Afgelopen. Dit omdat ik voortaan mijn verhalen zal updaten via Wattpad, omdat dit voor mij gewoon veel makkelijker is vanwege het feit dat Wattpad een makkelijke mobiele app heeft die ik kan gebruiken, aangezien ik vaak onderweg ben.

Alle verhalen die hier nu nog lopende zijn(op the Augustine Daughter na) zullen dus op Wattpad aan verder gewerkt worden. Het zou daarom makkelijk kunnen dat de verhalen die hier misschien al weken stil staan, op Wattpad al veel verder zijn.

Het spijt mij echt ontzettend dat ik niet meer aan mijn verhalen zal werken op Quizlet, maar misschien in de toekomst dat daar ooit nog eens verandering in zal komen. Ik zal deze verhalen nog een tijdje online laten staan, maar zal daarna de onafgeronde verhalen terug zetten naar privé.

Ik hoop dat jullie dit verhaal en alle andere zullen blijven lezen, maar dan alleen via Wattpad.

Veel liefs,

Silvana

Klik hier voor mijn Wattpad account!
Mijn gebruikersnaam is Tawariell

Reageer (2)

  • Lisen

    Ik volg je!

    7 jaar geleden
  • LostGirl97

    Wattpad of quizlet, dit verhaal staat in mijn abo lijst en mijn leeslijst ;)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen