Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • Girlicious

    'Jij neemt met een ander.'

    Ooh is dat zo Simon?
    Even een geheugensteuntje voor je:
    Flashback naar hoofdstuk 2 shall we?
    Daar begon jij met al deze shit toen je dit zei:

    “Nou Emma het is uit.” ,zegt Simon bikkelhard. Ik val even stil zei hij dat nou echt of verstond ik het verkeerd. “Wat zei je Simon.” ,zeg ik bedroefd maar hopend dat ik het verkeerd verstond. “Het is uit. U. I. T. Snap je wat dat betekent Emma” ,zegt Simon op een hele agressieve toon. “Als je het uit maakt zeg me dan gewoon waarom klootzak.” ,zeg ik boos. “Nee dat gaat je niks aan. Het enigste wat je hoeft te weten is dat ik je nooit meer wil zien of spreken.”

    Dus jullie hadden niet eens meer wat met elkaar! Ben je op je kop gevallen of zit er gif in het eten?!
    Of hebben aliens je gebrainwasht
    Waarom doe je zo triest Simon?
    Ik dacht dat je zo bang was voor Dave? En dat hij Emma haast had vermoord
    Is dit echt de enige manier om je trieste liefdesverdriet te verwerken?
    Weet je.. als je zo diep zinkt verdien jij Emma niet eens
    Zij is een vrouw met brains en klasse, jij bent gewoon een zielige trieste loser!
    En waar de f is Marc?
    Marc? Ben je oke? Laat je alsjeblieft ongedeerd zijn en niks mankeren!
    Gelukkig is ze niet in die kast opgesloten
    Dan had ze wel kunnen schreeuwen om hulp aangezien er elk uur een dokter langs komt
    Jup... zowel Dave als Simon zijn gewoon triest
    Misschien moeten ze homo worden en iets met elkaar beginnen....
    Perfect stel...

    Kudoo!
    Snel verder!!

    8 jaar geleden
  • ILoveeYouuxx

    Tobiasss! Hahaha! Hmm, nu heb ik een nieuw ideetje gekregen. Wist jij toevallig al dat Dave en Tobias elkaar kennen? Mwahahaha.
    Simon. Ik haat jou! Waar ben je? Ik kom je vermoorden namelijk! Mwahaha.

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen