Foto bij For Starters - 07

Hey lieve lezertjes, het nieuwe stukje duurde to h iets lanterfanten gepland, sorry! ben momenteel erg druk druk

@green245, Haha een boek kan ook. Dank je wel, mochten hey nodig hebben zie je mijn berichtje wel verschijnen!

@magiclove, lief berichtje van je,Dank je wel! Het duurde inderdaad weer wat langer, maar ik hoop dat het wachten meeviel.

@Jxsmijn, Haha de lijst kom vanzelf, klein beetje geduld nog. Dave wordt niet heel snel boos, maar mij maakt hij ook wel bang als hij boos is hoor. Haha niet de spoiler vergeten. ;)

@yourfriend, dat is lief! Lekker makkelijk dat je vriend timmerman is zeg! Haha maveday klinkt inderdaad als een feestdag haha.

@girlicious, Haha combinatie van e idee is inderdaad niet echt een succes haha. Ik ga proberen niet veelminderte posten. Maar heb nog een redelijke voorraad,kok alleenlijk zomaar aan posten toe. Dus dan doe ik liever wat langere stukjes in een keer. Haha het is inderdaad een open gesprek voor in een restaurant haha. Eerlijkheid is iets waar Dave heel fel op is dus als May niet eerlIjk is, triggert hem dat behoorlijk. Haha verst is wel een woord volgens mij. Dank je wel voor je lieve aanbod!

@katl1, bij dezen weer verder. :)

Weer een nieuw stukje, Let me know what you guys think!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Assietje

    Zou het dan toch mogelijk zijn dat zijn Dominantie dat met haar deed?

    Hier heb ik alleen om een vage reden het idee dat het de Dominantie niet is, maar haar verliefdheid... Ik weet het nog steeds niet goed.

    Maar de toekomst zal het uitwijzen denk ik!!

    8 jaar geleden
  • magiclove

    Laat die papieren maar komen ;p
    Dave blijft echt een cutie, altijd rekening houden met May (: dat is pas een man (: (en hij is nog sexy ook (; )
    Weer super geschreven en het wachten viel zeker mee, neem alle tijd die je nodig hebt!
    Al hoop ik stiekem dat je altijd snel verder gaat ;p

    8 jaar geleden
  • yourfriend

    jeej ze begint eindelijk aan de papieren, ik ben zooooo benieuwd wat er allemaal instaat en in hoeverre May dit allemaal aangaat durven. Ik heb het gevoel dat zolang het geen pijn doet, dus geen zweepslagen ofso, dat May het wel wilt proberen. Er wordt denk ik wel even moeilijk voor der om aan zich zelf toe te geven dat ze dat soort dingen opwindend vind, maar uiteindelijk staat ze er wel voor open.

    Hoe gaat het verder met jou? Je krijg niet erg de tijd om bij te komen hè?

    8 jaar geleden
  • Jokar

    Hmm, Toch een soort van boek? :P
    Hmhm, tussen vrienden ben ik ook wel bekend als "De schouder om op te huilen" -_-
    maar Okay, Top geschreven!
    je Spoilers... ECHT! ik wil weten wat er gaat gebeuruuh
    Kudo en Snel verduur

    8 jaar geleden
  • Bombinate

    WOEHOHOO dat betekent dat het volgende hoofdstuk de lijst komt. Toch?
    Ik word echt gek als dat niet zo is.
    geen toetje? Toetjes zijn altijd het lekkerst -dat klonk echt verkeerd-
    Wat betekent BDSM eigenlijk (A)
    Ik ga er vanuit dat t een afkorting is?
    Maar May heeft er opeens wel zin in hoor.
    Het is wel goed hoor dat ze de lijst nu al doet
    des te sneller dat ik hem kan lezen Mwoehahah
    Dave is in dit hoofdstuk veel aardiger
    Zo moet hij altijd zijn!!

    Naja snel verder (H)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen