Foto bij For Starters - 08

Hay lieverds,

Hebben jullie me gemist? Ik jullie wel! :) Dit is nog één wat langer stukje, omdat ik het lastig vond om te knippen. Hierna ga ik weer terug naar wat kortere stukjes, zodat ik weer wat voorraad op kan bouwen ;). Sorry dat ik jullie zo ontzettend lang heb laten wachten maar mijn leven is even in een sneltreinvaart terecht gekomen met ups en downs. Maar inmiddels heb ik de boel weer onder controle en zit ik goed in mijn vel! :) Ik hoop dat jullie nog een beetje weten waar we waren, mochten mensen een samenvatting nodig hebben let me know.

Liefs!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • magiclove

    jeey nieuw hoofdstuk!
    snel verder

    8 jaar geleden
  • yourfriend

    Fijn dat het beter gaat!!
    Ik heb enorm uit gekeken naar je hoofdstukken.
    Erg spannend dat formulier, ik ben benieuwd wat Dave er van vind en hoe hij reageert

    8 jaar geleden
  • katl1

    Snel verder please!

    8 jaar geleden
  • Assietje

    Ik ben blij dat het weer beter gaat!!

    Ik ben ook heeeel erg blij met een nieuw hoofdstukje!! Ik heb even het vorige hoofdstuk gelezen, om te kijken wat er ook al weer hiervoor gebeurd was met May en Dave, maar ik snapte al snel weer waar we geëindigd waren, hoor!! En daarnaast; ik vind het helemaaaal niet erg om nog meer van dit verhaal te lezen, dus overlezen is ook niet erg.

    Gaat ze nu nog Dave bellen? Is het niet al best laat?

    Ik wil eigenlijk wel snel dat het morgenochtend is, want ik ben heeeel benieuwd naar Dave zijn reactie!!

    Xx

    8 jaar geleden
  • Vargas

    Fijn dat je eindelijk terug bent en dat het goed met je gaat. Ik heb je wel gemist hoor. (:

    Heheh, ik denk niet dat dronken die lijst invullen een goed idee is. Straks zijn ze bezig en denkt Dave dat ze iets vet graag doet en dan denkt ze ineens 'what the fucking fuck' en is het al snel klaar met de pret.

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen