Foto bij Nieuwe magie

Harry en Hermelien hebben net Ron gezien als Zwaderaar en zoeken en weg om hem te helpen. Hermelien heeft toch besloten te helpen al heeft ze met Harry gezoend.

Hermelien POV

Ik loop snel van Harry weg als uit de deur ben, draai ik me om en loop toch naar Harry toe. Harry kijkt blij als ik aankom lopen hij denkt dat ik mijn gedachte heb veranderd en weer wil zoenen maar ik kom ter zaken.'We moeten Ron helpen hij is ze zelf niet we moeten hem helpen'. Ik zie dat Harry's lach verdwijnt en is toch wel een beetje blij omdat we samen iets gingen doen. Ik vind hem best wel schattig als ik naar hem kijk met zijn haar dat altijd in de war zit en zijn mooie groene ogen. We lopen samen de gang op en ik zie Ron met Draco staan ik zie dat Ron een andere uitdrukking heeft dan eerst. Ik loop naar hem toe en hij zegt een woord waardoor ik zo boos van wordt.'MODDERBLOEDJE'. Lachend kijkt hij naar mijn reactie maar in plaats van dat ik iets doe loopt Harry op hem af en pakt zijn toverstaf nu komt Draco ook in actie om Ron te beschermen ik werd zo boos dat ik opeens in mijn hand een vuurbal zit ik let er niet op en gooie het op Draco die Harry los laat er kwam nog een vuurbal en die gooide ik op Ron ik trok Harry mee en we rende samen weg we gingen naar de wc van Jammerde Jenny toe we stonden hijgend daar en lachend. Hij wou vragen wat er was gebeurd maar dat wist ik ook niet ik drukte mijn lippen op die van hem hij ging mee. Sinds toen heb ik samen met hem. Ron en Draco waren erg bang van mij wat ik gedaan had wat ik zelf ook niet wist. Ik besloot maar naar de bibliotheek te gaan toen ik langs een bord kwam zie ik iets wat ik nog nooit heb gezien een soort van wedstrijd voor volbloed en halfbloed ik keek nog eens goed maar ik kan het niet goed herkennen ik loop snel naar bibliotheek. Als ik daar aankom gaat het bijna dicht ik mog er nog net nog in, ik pak snel een boek dat er op lijkt en loop naar de leerlingenkamer ik zie Harry naar het vuur kijken. Ik weet dat hij Ron mist ik kom naast hem zitten en ik pak zijn hand en kijk in zijn ogen hij dacht dat ik hem een kus ging geven maar ik zij:'weet je al wat je doet met die draak?'' Nee'. Was zijn antwoord. Ik geef hem een kus en ik ga naar boven ik denk van wat er vandaag is gebeurd en val snel in slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen