Foto bij Hoofdstuk 28

(Jazz pov)
"Waarom heb je het gedaan? Ben je verliefd op me?" Vraagt Andy nog steeds op boze toon.
Ik schud eerlijk mijn hoofd.
"Verklaar je nader." Commandeerd hij.
Een zuch verlaat mijn mond, ik ben zo dood.
"Omdat het een goede grap leek." Antwoord ik, dat is niet echt gelogen want Alex heeft dat eens gezegd.
"Ik vraag niet waarom Alex het deed, Jazz. Ik vraag waarom JIJ het deed." zegt hij bruusk.
Met grote ogen kijk ik hem aan.
"Hoe...?" Vraag ik hem volledig van de kaart.
"Omdat ik niet dom ben, en nu praten." Zijn stem klinkt al iets minder boos, hij klinkt nu eerder medelevend.
Dat bevalt me niks.
"Omdat ik verliefd op hem ben." Fluister ik beschaamd.
"Ik vertel tegen niemand dat ik er iets van weet. Ook niet dat jij de fake Ashling bent, maar pas op met die Alex, hij lijkt wel een roofdier." Zegt hij met een vieze blik op zijn gezicht.
"Ga je het ook niet zeggen tegen Ashling?" Vraag ik hem hoopvol.
"Nee, maar ik zeg het, kom niet meer in de buurt van Alex. Hij gebruikt je enkel." Zegt hij met een felle blik.
woede borrelt op in mijn bloed.
"Begin jij nu ook al? Ken je hem zelfs?" Roep ik verontwaardigd.
"Jazz, hij laat jou nu in de steek. ik zie die lafaard hier nergens. En als ik het daarstrak goed heb gehoord, lachte hij toen ik achter je aan rende." Zegt hij veel te kalm.
"Hij dacht dat ik wel op tijd weg zou zijn." Zeg ik luid.
'Nee, Jazz' Moeit ook mijn brein zich in het gesprek. Andy kijkt me vol medelijden aan.
"Je moet het zelf uitzoeken, maar je weet me te vinden als je een vriend nodig hebt. Draco en Ashling hebben je ook graag. En ik zie dat Coyote ook veel om je geeft. Je hebt genoeg echte vrienden. Als je er u maar voor open stelt." Zegt hij met een vriendelijke glimlach.
Hij is echt geen Slytherin.
"Ben je verkeerd ingedeeld?" Vraag ik hem dan ook droog.
"Nee, mijn doelen zijn gewoon goed in plaats van slecht. Ik hoef geen macht of geld. Ik wil alleen gelukkig zijn. Moet jij ook eens proberen." Zegt hij met een scheve grijns.
Voordat ik nog iets kan zeggen veranderd hij in een labrador en rent hij richting het kasteel.


Melding: Dankje voor de reacties en kudo's!!!! ^^
Btw, maar 3 herexamens, ben zooooo blij ^^

Reageer (4)

  • Moonwarrior7

    ik ben het helemaal met Andy eens! begrijp nou dat Axel het pure slecht is en Draco gewoon geweldig!!!!!!!!

    8 jaar geleden
  • BOOKWURM

    Cool hij is een faunaat :)

    8 jaar geleden
  • xxJennyxx

    Cool hij is een fanaut

    8 jaar geleden
  • BadDreams_

    Gefeliciteerd!!!
    Het schooljaar is bijna afgelopen^^

    Wat gaat Jazz nu doen???
    Ik denk dat ze niet zo makkelijk van Alex kan afkikken? (huil)
    Kom op Jazz!
    Je bent sterkere Hufflepuf dan die stomme slytherin van een Alex!!!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen