Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • ILoveeYouuxx

    Ik heb niks meer te melden. Die reactie hiervoor zegt wel genoeg.

    8 jaar geleden
  • Girlicious

    Mag die agent ontslagen worden?
    Alsjeblieft?!
    Ik haat die man en hij faalt ZWAAR in zijn werk...
    Hij is echt slecht... hoe is die in godsnaam aangenomen? Was vast omkoping.. kan niet anders
    Simon verdient ook straf. Hij hielp Dave met Emma lastig vallen
    Waarom gaat ze nog naar Dave toe? Hij mag dan (helaas) niet dood zijn,ze moet wel zo tegen hem gaan doen. Net doen of hij dood en begraven is
    Want weet je...
    Dit is stiekem een creepy cliffhanger.

     'Als jij geen doktor had gehaald was ik nu dood.'

    En dan komt iets als dit er straks achteraan:

    'Dan kan ik je straks alsnog dezelfde pijn laten voelen als die ik heb moeten voelen.' 

    Waarna Super Tobias haar weer komt redden en Dave en Simon vermoord.. of Dave word vermoord in dat centrum voor mensen mwt dwangstoornis. Al heeft Dave daar niet eens last van. Hij heeft geen dwangstoornis. Hij is zelf een stoornis. Een hele zorgwekkende zieke stoornis. Met de naam Simon. En ik dacht dat Simon oke was... eikel. Denk je je bent stoer Simon? Newsflash: dat ben je niet. Je bent triest. Zo triest dat ik haast met een collectebus geld wil gaan inzamelen voor je. Maar jij verdient dat niet. En Dave ook niet. Dus sterf alsjeblieft. Allebei graag. En snel ook! Aawhh Marcie.... ik hou van hem! Tenminste iemand die nog weet wat "normaal doen" is.

    Kudoo!
    Snel verder!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen