Foto bij Bambi Olivia Jones — Complexes

Naam
Bambi Olivia Jones

Naam • Betekenis
      • Bambi
Klein meisje
      • Olivia
Olijf

Leeftijd
12

God / Godin
Apollo

Wapens / Krachten
      • Ze kan mensen helen door een hymne voor haar vader te zingen.
      • Ze kan iemand vervloeken, waardoor ze alleen nog maar in rijm kunnen spreken. Dit is één keer gebeurd, en ze snapt nog steeds niet wat er aan de hand was.
      • Ze kan goed boogschieten.
      • Ze is erg creatief.
      • Vitakinesis
Ze is een geboren heler.
      • Ze voelt dingen aan, al voordat ze gebeurd zijn. Dit is niet heel sterk.

Geen van haar krachten zijn echt sterk, omdat ze deze nooit echt gebruikt heeft en nu pas kan gaan ontwikkelen, aangezien ze nu pas op het kamp komt.

Persoonlijkheid
      • Vrolijk
Bambi is een vrolijk, springerig jong meisje met een onuitputtelijke bron van energie. Het is moeilijk om haar boos te krijgen, behalve als je misschien iets doet bij haar vrienden of haar echt pijn doet.
      • Nieuwsgierig
Ze is nog het onschuldige meisje dat graag alles wil weten en zal dan ook vaak vragen stellen. Ze gaat graag op onderzoek uit en vindt het leuk om nieuwe dingen te leren. Zo komt ze soms ook wel in lastige of ongemakkelijke situaties terecht, maar omdat ze nog zo jong is begrijpen de meeste mensen het wel.
      • Intelligent / opmerkzaam
Voor een jong meisje is Bambi erg intelligent en ze heeft dingen snel door. Als ze niet gewenst is of als ze een situatie ongemakkelijk heeft gemaakt of iets, voelt ze dat goed aan en weet ze goed hoe ze erop moet reageren. Ze vindt het leuk om nieuwe dingen te ontdekken en te leren, en zal ook vaak op "avontuur" of op onderzoek uit gaan.
      • Eigenwijs
Bambi heeft een duidelijke eigen wil en als ze iets wil doen, dan gaat ze het doen. Sommige mensen vinden haar ronduit koppig, maar zij heeft dat zelf nog niet zo door.
      • Zelfstandig
Bambi heeft geleerd om voor zichzelf te zorgen en vindt het dan ook geen probleem om haar eigen problemen op te lossen. Soms brengt haar dit in onhandige of zelfs gevaarlijke situaties, maar meestal weet ze zichzelf eruit te redden.

Uiterlijk • Thylane Blondeau
Met blond haar en blauwe ogen is Bambi een typisch kind van Apollo. Ze is 1,59 lang en hiermee een gemiddeld twaalfjarig meisje. Haar lichaam is — zoals gewoonlijk op deze leeftijd — net begonnen met zich ontwikkelen en haar rondingen beginnen langzaam door te komen.
      Haar haren draagt ze meestal los en ze laat ze op het moment groeien. Het komt op het moment tot haar middel en daar is Bambi meer dan tevreden mee.
Qua kleding zal je haar niet snel in een rokje of jurkje zien. Het liefst draagt ze spijkerbroeken en geruite overhemden.

Geschiedenis
Bambi woont bij haar moeder, die snel na Bambi's geboorte is begonnen met drinken. Ze brengt foute vriendjes in huis en heeft vrijwel geen tijd voor Bambi. Hierdoor is het meisje heel zelfstandig geworden en heeft ze op jonge leeftijd leren koken, schoonmaken, de was doen etc. Ze doet bijna alles zelf thuis en haar moeder heeft haar meer dan eens geslagen. Dit komt niet extreem vaak voor, maar als haar moeder dronken is,—is het geen uitzondering. Bambi wist tot voor kort dan ook niet over het bestaan van de Goden en het kamp, maar is heel blij dat ze eindelijk een plek heeft om naartoe te gaan.

Extra
Bambi kan goed schilderen, piano spelen en zingen. Dit heeft ze geërfd van haar vader.

Pictures


Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen