Foto bij Misos

Naam: Misos, meervoud Misosis.
(de naam komt van het griekse miseo, wat haten betekend. Ik leg later uit waarom)
Voedsel: alles
Over misosis: Misosis leven in kleine kuddes, meestal 10 dieren, in het bos. Ze kunnen allemaal vliegen, en sommige kunnen ook vuurspuwen. Misosis groeien hun hele leven, maar de vleugels zijn altijd dezelfde grootte, ongeveer 3 meter breed.
Verder zijn misosis heel erg goed in navigatie, ze vinden altijd de weg weer terug.
Voortplanting: Als misosis hun maximale grootte hebben bereikt (ong. 4 meter) splitsen ze zich in 4 kleine misosis. Die groeien en splitsen zich weer enz.
Grootte: hooguit 4 meter hoog, met aan beide kanten 3 meter vleugels
Vijanden: Sprookjeslandse jagers, je kan ze vanaf een afstand neerschieten als je voorzichtig bent. Verder zijn ze de koningen van het bos, niemand durft ze iets aan te doen.
Maximale leeftijd: onbekend, want ze splitsen steeds.
Karakter: Misosis zijn heel erg aggresieve dieren. Ze haten alles en iedereen, vandaar de naam. In de kuddes worden ook heel vaak Misosis opgegeten door de andere. Ze zijn ook aggresief naar sprookjeslanders. Er worden elk jaar wel een paar vermoord. Misosis zijn ontembaar, het is nog niemand gelukt tenminste. Ze zijn totaal niet schuw, waardoor je erg voor ze moet uitkijken. Ze kunnen zomaar opeens achter je staan ofzo.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen