Foto bij Hoofdstuk 14 ~ O5

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Butterflygirl

    Examens is een big ass excuus. Ik ga echt dood hier. Ik kan ook niet wachten op die lange vakantie. En texas (tussenjaar) als ik mijn examen haal.
    En ik hou van dit verhaaaal

    6 jaar geleden
  • QueenOfEmerald

    Kom op, Charlie je kunt het! (Al zou ik daar zelf niets van moeten zeggen, oeps?)
    Ben blij dat je bent dat het homohuwelijk gelegaliseerd is in de VS al ben je hetero, en je waarschijnlijk daar ook niet leeft. Ben zelf ook blij dat het eindelijk gebeurd is. Maar ik moet toegeven dat ik de naam 'homohuwelijk' belachelijk vind, je zegt toch ook niet 'heterohuwelijk'?
    (Deze reactie komt wel een beetje laat, misschien kan ik beter verderlezen in stilte tot ik weer bij ben)

    8 jaar geleden
  • BlueJays

    Awww, wat een lief hoofdstukje! Charlie knows best, indeed, Ryan en Jess passen zo goed bij elkaar! (En mensen noemen mij ook wel eens Charlie, en ik zeg al een hele tijd dat ik ze ontzettend ship ^^). Ik vond deze zin trouwens ontzettend mooi: 'Ik zette mijn koffiemok aan mijn lippen en glimlachte een Mona Lisa.' Een Mona Lisa glimlachen, wat een geweldige uitdrukking (you've done it again!) (:
    Hij moet het Tamara wel vertellen, vind ik. Ik kan me niet voorstellen dat die daar moeilijk over zou doen.
    En vakantie!! =D Ik geniet er zo van! Paper Towns is trouwens mijn favoriete boek, maar Looking for Alaska en An Abundance of Katherines zijn ook echt goed, dus ik raad je zeker aan ze te lezen (LFA als je verdrietig wilt, AAOK als je grappig wilt).
    Hier ben ik het trouwens ook ontzettend mee eens:

    Het werd nodig tijd dat het Land van de Vrijheid liefde legaliseerde.

    Geniet van je vakantie! (:

    8 jaar geleden
  • Hephaestus

    AWW AWWW AWWWWW DIT IS KILLING ME HET IS ZOO CUTE <3

    En jaa, I feel you. I feel feel feel feel you. VAKANTIE. En lekker veel tijid voor Q. En mooi weer. En veel lezen. ECHT YAY.
    Ik wordt ook meteen helemaal vrolijk hiervan, haha (:

    8 jaar geleden
  • xxJennyxx

    Het is weer een geweldig hoofdstuk en kom op Charlie tam bijt heus niet!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen