Foto bij Hoofdstuk 29

Sorry voor het lange wachten!!!
Ik had even NUL inspiratie maar nu heb ik weer een paar ideeën ^^
Het ding is, dat ik weet waar ik naar toe wil maar niet altijd HOE xd

2 weken voor de kerstvakantie

(Jazz pov)

"beste Jazz;
We missen je grappige aanwezigheid in onze fopshop.
Daarom nodigen we u uit om bij ons thuis kerstmis te vieren.
Hopelijk heb je daar zin in, anders komen we je ontvoeren.
Met vriendelijke groeten, Fred en George."


Een grote glimlach siert mijn lippen als ik die brief nog eens lees. Alex kijkt me boos aan.
"Wat is er?" Vraag ik hem.
"Je leest die brief al veel te lang naar mijn zin. Van wie is hij?" Vraagt hij gefrustreerd.
"Fred en George Weasley." Antwoord ik schouderophalend.
"Ga jij om met de Weasleys? Dat zijn bloedveraders." Zegt hij met een vieze blik op de brief.
"Alex, je moet niet jaloers zijn. Je bent de enige voor me." Zeg ik met een glimlach.
We zitten samen in de astronomie toren. Een grappig grijs uiltje had me de brief gebracht. Mijn handen nestelen zich in Alex's haar en ik buig me naar hem toe voor een kus. Zijn lippen zijn warm en zacht tegen de mijne, mijn buik kriebelt nog steeds als hij me aanraakt. Ik voel hoe zijn tong in mijn mond kronkelt en mijn tong kronkelt er omheen. Na enkele seconden moet ik naar adem happen. Ik glimlach lief naar hem.
"Je gaat toch niet naar hen toe?" Vraagt hij nu.
"Misschien." Zeg ik.
Plots komt zijn hand hard op mijn wang terecht. Mijn ogen worden groot. Ook zijn ogen zijn erg groot geworden. De tranen beginnen over mijn wangen te stromen.
"Sorry, het spijt me zo erg!" Zegt hij ongerust.
Hij neemt me in zijn armen en ik begin hard te huilen.
"Hoe kun je me slaan?" Vraag ik hem boos.
"Sorry, maar ik hou echt niet van de Weasleys. Ze zijn een schande voor onze tovergemeenschap en ik wil niet dat mijn vriendin met hen omgaat." Zegt hij stil.
"Hoe kun je me dan slaan? Je kan het toch ook gewoon zeggen?" Vraag ik hem nog steeds een beetje boos.
"Soms krijg ik woede aanvallen. Ik wilde je echt niet slaan. Je weet toch dat ik je graag heb. Vergeef je me?" Vraagt hij me zo lief dat mij hart er van smelt.
"Als je beloofd van het nooit meer te doen." Fluister ik.
"Beloofd." Zegt hij lief voordat hij een kusje geeft op de wang waar hij me geslagen heeft.


Melding: Ja, Alex word nog erger. Maar "de prins" komt dichter en dichter ^^

Reageer (6)

  • Moonwarrior7

    KOM OP JAZZ!!!!!!!!!!!!!!!!!! HIJ SLAAT JE EERST EN DOET DAN HEEL LIEF! KOM OP!!!!!!!!
    AXEL SLACHT!!!!!!!!!! DRACO GOED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    8 jaar geleden
  • _SuRvIvOr_

    AAAAAAAAAAAAAAAAH ALEX IK HAAT JOU!

    8 jaar geleden
  • BOOKWURM

    Alex is een klootzak
    Fred en George moeten haar ontvoeren en dan word ze verliefd op één van hen of op Ron of Malfidus komt haar redden en ze wordt obviously verliefd op hhem.

    8 jaar geleden
  • BadDreams_

    Fred en George zijn geweldig!!
    Helaas was die stomme Alex daar om het te verpesten... (puh)
    Kom op Draco!
    Kom Jazz redden van de gemene Alex :D

    8 jaar geleden
  • xxJennyxx

    Ik voel hoe zijn lip in mijn mond kronkelt en mijn tong kronkelt er omheen. Ik denk dat je bij lip tong bedoelt.

    En hmmm is alex dan toch veranderd?

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen