Foto bij Hoofdstuk 30

(Jazz pov)

"Hallo Fred en George.
Op kerstmis zelf gaat niet lukken want ik ga naar mijn adoptie ouders.
Het spijt me.
Groetjes Jazz."


Na gisteren durf ik echt niet meer naar de Weasleys, ook al mis ik ze enorm. Daarom heb ik dan ook besloten om naar mijn adoptieouders te gaan. Ik heb de brief gisteren laten zien aan Alex en ook de brief die ik naar mijn ouders heb gestuurd met Batwing. Alex zelf gaat naar zijn ouders in Amerika. Zo is het maar beter ook. We zien elkaar zo graag dat ik wel kan roepen van plezier. Alleen zit die klets me wel dwars. Vandaag heb ik met Andy afgesproken. We zijn goed bevriend geworden sinds het incident. Hij maakt me aan het lachen zonder dat ik meer voor hem voel dan vriendschap. Ook Ashling zal er zijn en Coyote. We gaan lekker naar het meer om te schaatsen. Even rust nemen van de examenstress. Alex is toch druk bezig met studeren voor toverdranken, hij is er een ramp in. Vanavond geef ik hem bijles.
"Kom Jazz. We vertrekken. De rest is al aan het wachten op ons." Hoor ik Andy roepen.
"Wie is de rest? Hebben jullie ook nog een paar mensen mee genomen?" Vraag ik hem met een lieve glimlach.
"Ja, Harry, Ron, Hermione en Neville zijn ook mee." Zegt hij.
oei, een Weasley, ach, hij zal het wel niet erg vinden. Ik kan er ook niet aan doen.
"Oke, ik ben er klaar voor." Zeg ik met een grote glimlach.
Samen lopen we naar het meer. De sneeuw kraakt onder onze voeten. Dat heb ik altijd al een heel leuk geluid gevonden. Andy legt een arm om mijn schouder.
"Ashling, Coyote en ik zijn heel blij dat je ons eindelijk toelaat in je leven. Je ziet er al een pak vrolijker uit. Hopelijk ben je snel van Alex af." Grapt hij.
Ik geef hem lachend een stomp.
"Laat hem met rust jij." Zeg ik grijnzend.
Wanneer we aan het meer komen valt mijn mond open van verbazing. Daar staat Draco Malfoy, graatmager en uitgeput. Ik kijk Andy aan en die is duidelijk ook verrast.
"Draco! Leuk je te zien! Hoe gaat het met je?" Vraagt Andy met een grote glimlach.
"Goed hoor. Ik dacht, ik kom nog eens mee doen voordat ze me vergeten. Alleen jammer dat Granger, Weasley en Potter er ook bij zijn." Lacht hij stil.
"Je zal je wel amuseren." Knipoogt Andy.
Andy verdwijnt met Ashling het meer op. Op die manier blijf ik alleen over met Draco. Een ongemakkelijke stilte valt tussen ons in. We hebben al niet meer gesproken sinds de vorige keer dat we hier stonden.



Melding: Dracooo ^^
Ik ben naar een festival!!!! ^^
Tot dinsdag.(:

Reageer (6)

  • Moonwarrior7

    oh nee.... dat gaat Axel niet leuk vinden....
    draco! go draco!!!!!!!!!

    8 jaar geleden
  • _SuRvIvOr_

    Wat is er?

    8 jaar geleden
  • _SuRvIvOr_

    Draco?

    8 jaar geleden
  • BOOKWURM

    Wat is er met Draco?

    8 jaar geleden
  • BadDreams_

    Yeahh Dracoo!!!!! (yeah)
    Veel plezier op het festival!!!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen